אא

אתיופיאן איירליינס מתרחבת: תסייע בהקמת חברת תעופה לאומית לגאנה

חברת התעופה האתיופית, החברה בברית 'סטאר אליאנס', מקימה לה בסיסי פעילות ברחבי אפריקה ותסייע להקמת חברות תעופה במדינות שונות, ולדברי המנכ"ל: "אפריקה גדולה ואנחנו מתכננים להקים נמלי בית ברחבי היבשת"

צילום: אתיופיאן איירליינס צילום: אתיופיאן איירליינס
אתיופיאן איירליינס מרחיבה את אחיזתה והשפעתה ברחבי אפריקה. בשבוע האחרון חתמה החברה על הסכם עם ממשלת גאנה להקים עבורה חברת תעופה לאומית חדשה, וכן לפתוח בקרוב נמל בית באקרה, בירת גאנה, ולהפעיל ממנו טיסות של אתיופיאן איירליינס לבריטניה ולגרמניה. בטקס השקת הקו החדש של אתיופיאן איירליינס בין אדיס אבבה למנצ'סטר בבריטניה, סיפר מנכ"ל החברה, טוולדה גברמאריים, על התכנית להפוך את אקרה לנמל בית מרכזי של החברה במערב אפריקה. "החזון שלנו לשנת 2025 להרחיב את נמלי הבית שלנו מעבר לאדיס אבבה", אמר גברמאריים. "אפריקה גדולה ואנחנו מתכננים להקים נמלי בית ברחבי היבשת", והוא הוסיף ופירט: "יש לנו את לומה (Lome) במערב אפריקה עם Asky (לומה היא בירת טוגו, ואתיופיאן היא שותפה טכנית ואסטרטגית של חברת התעופה Asky Airlines, משאילה לה מטוסים ומחזיקה 40% ממניותיה. ד"א) ואנחנו הולכים גם לגינאה וגאנה, וכך יהיו לנו 3 בסיסי בית חזקים באזור". חברת התעופה של גאנה תוקם ע"י אתיופיאן איירליינס במתכונת החברה של טוגו, כולל אספקת מטוסים ושירותי ניהול ואחזקה במניות מיעוט של החברה.

השנה אתיופיאן הייתה פעילה מאד ביצירת מיזמים משותפים באפריקה כחלק משאיפתה להפוך לחברת התעופה הדומיננטית באפריקה. צ'אדיה איירליינס, שהחלה לפעול בנמל התעופה של נדג'אמנה, בירת צ'אד, בחסות ובסיוע אתיופיאן איירליינס, החלה לפעול ב-1 באוקטובר, ולאחרונה, ב-1 בדצמבר החלה לפעול גם שלוחת החברה האתיופית במוזמביק, אתיופיאן מוזמביק איירליינס. כמו כן, אתיופיאן מסייעת בהקמת חברת תעופה לאומית לזמביה, ובתכניתה גם להקים חברת תעופה לאומית חדש בניגריה, תכנית שעשויה לצאת לפועל אחרי הבחירות הקרובות במדינה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיותאתיופיאן איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: