אא

כאוס בבית לחם: מאות תיירים תקועים במחסום

בעקבות הסגר שהוטל אמש (ה') על העיר בית לחם לאחר שהתגלה בה נגיף הקורונה, מאות תיירים בקבוצות מאורגנות תקועים במחסום ואינם מורשים להיכנס לישראל. לשכת מארגני התיירות הנכנסת: "חלום בלהות. ביקשנו את עזרת הצבא בהבאת שירותים ניידים למקום"

בית לחם בסגר. צילום: 123rf|מחכים לישועה. כנסיית סנט קתרינה בבית לחם. צילום: 123rf בית לחם בסגר. צילום: 123rf|מחכים לישועה. כנסיית סנט קתרינה בבית לחם. צילום: 123rf
מאות תיירים תקועים הבוקר (ו') במחסום מנהרות היציאה מבית לחם ואינם מורשים להיכנס לישראל. כזכור, שר הביטחון, נפתלי בנט, הנחה אמש (חמישי) את צה"ל בתיאום עם הרשות הפלסטינית להטיל סגר על העיר בית לחם, לאור חשש מהתפשטות ההדבקה מנגיף ה'קורונה'  כל תנועה מהעיר החוצה - אסורה. כ-15 קבוצות של מארגני תיירות שונים נמצאות כרגע באי וודאות גדולה. אתמול נתגלו כ-7 מעובדי בית מלון בבית לחם כחולים בנגיף הקורונה, ואז הוחלט לסגור את בתי המלון ברשות הפלסטינית החל מהיום עד ל-20.3 לתיירים. כעת, מאות התיירים אינם יכולים להיכנס לישראל וכל זאת כאשר רובם גם רוצים לעזוב את ישראל. ההנחיה המעודכנת היא שתיירים שעוברים מבית לחם צריכים לעבור ישירות לנתב"ג ליציאה או לבידוד. בלשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, עדכנו הבוקר כי בעקבות ההחלטה נוצר כאוס במעברים. הלשכה פנתה בבקשה לסיוע להצבת לשירותים ניידים במקום. בהודעת הלשכה היא מציינת: "מומלץ  לעדכן תכניות סיור ולינה ולא להיכנס לבית לחם בכדי לא להידרש לחלום הבלהות הזה". עוד אומרים בלשכה כי הסגר יוצר כאוס במעברים. "ביקשנו את הסיוע של הצבא לשירותים ניידים במקום".  
BethlehemBethlehem
מחכים לישועה. כנסיית סנט קתרינה בבית לחם. צילום: 123rf

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםנגיף הקורונהאפקט הקורונה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: