אא

בגלל הקורונה: השלמת עסקת הענק תלמה נסיעות - אמריקן אקספרס טרוול ישראל נדחית לספטמבר

בתחילת השנה רכשה קבוצת תלמה נסיעות מידי איסתא את חברת אמריקן אקספרס טרוול תמורת 130 מיליון שקל. כעת, בשל הקורונה, השלמת העסקה נדחית מחודש יוני לחודש ספטמבר. האם תלמה תמשיך במגמת הרכישות של עסקי תיירות שאפיינו אותה טרום קורונה?

כך זה נראה בינואר: ארז שמול וירון לוי חותמים על הסכם מכירת אמקס לתלמה. צילום: יחצ כך זה נראה בינואר: ארז שמול וירון לוי חותמים על הסכם מכירת אמקס לתלמה. צילום: יחצ
בגלל הקורונה, השלמת עסקת הרכישה של אמריקן אקספרס ביזנס טרוול ישראל של איסתא על ידי תלמה נסיעות נדחית לחודש ספטמבר. על פי המתווה שעוגן בחוזה, הצדדים היו אמורים להשלים סופית את העסקה בתחילת חודש יוני, אך נגיף הקורונה עוצר את לוח הזמנים. ב-16 בינואר השנה חתמה תלמה נסיעות על עסקה לרכישת אמריקן אקספרס טרוול (אמקס) שבבעלות איסתא תמורת כ-130 מיליון שקל. תלמה ואיסתא הגיעו להבנה משותפת על דחיית השלמת העסקה נוכח הקורונה. זאת ועוד, תלמה שעמדה בפני ההנפקה בבורסה לניירות ערך בתל אביב לפי שווי של 600-800 מיליון שקל, נאלצה לדחות גם את ההנפקה בשל הקורונה. יחד עם זאת, בקבוצת תלמה, שבבעלות ארז שמול, מדגישים כי על אף השלכות הקורונה בכוונת הקבוצה להמשיך במגמת הרכישות שאפיינו אותה טרום קורונה.
עסקת תלמה-אמקסעסקת תלמה-אמקס
מעמד החתימה על עסקת תלמה-אמקס. גם הנפקת תלמה בבורסה בת"א נדחית לפי שעה. צילום: יחצ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםאיסתאתלמהאמריקן אקספרס טרוול

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: