אא

מתכננים לטוס בקרוב למדינה "ירוקה"? זה מה שידרשו ממכם רשויות קפריסין, סיישל ואלבניה

אומנם, עדיין לא נקבע מועד לטיסות הפיילוט הצפויות מישראל למספר יעדים מצומצם אולם נחשפות הדרישות של אותן מדינות שיקבלו את הישראלים בזרועות פתוחות. בסיישל תצטרכו לשלם מס של 50 דולר, בקפריסין דורשים להשאיר 2 שורות אחרונות במטוס ריקות מנוסעים ובאלבניה הדרישות זהות לישראל

צילום: shutterstock צילום: shutterstock
טיסות אומנם עדיין אין, אבל בינתיים מתבררים הדרישות של הרשויות בקפריסין, איי סישל ואלבניה לגבי תיירים שירצו לבקר מדינות אלו. כזכור, מדינות אלו נחשבות למדינות 'ירוקות' נקיות מקורונה, וכאשר יפתחו בקרוב השמים, אלו הן המדינות הראשונות אשר הישראלים יוכלו לטוס אליהן. קפריסין צפויה להיות מדינה הראשונה אליה יהיו טיסות פיילוט. דרישות הכניסה לקפריסין: 1. מילוי הצהרת בריאות באתר אינטרנט ייעודי, בשפה האנגלית. יש לוודא קבלת אישור Cyprus FIIght Pass שרק לאחריו אפשר להזמין טיסה. 2. השארת 2 שורות אחרונות ריקות במטוס. אזור בידוד ייעודי למקרה של נוסע החשוד כחולה במהלך הטיסה. 3. חלוקת מדינות לפי קטגוריות, בהתאם לפרמטרים של תחלואה. ישראל בקטגוריה A ( המקלה ביותר). 4. לטיסות עד לתאריך 19.6 יש לבצע גם בדיקת קורונה PCR ב-72 שעות שלפני הטיסה ולהציג את האישור. 5. תייר שיתגלה כחולה ביעד, יועבר למלון ייעודי לחולי קורונה. העלויות יהיו על התייר. 6. שאר הדרישות די דומות למה שמתהווה בתו הכחול ולפרקטיקות של ישראל כיום (בשדה התעופה, במטוס ובכלל).
קפריסין. צילום: פספורטניוזקפריסין. צילום: פספורטניוז
פרוטארס, קפריסין. צילום: פספורטניוז דרישות הכניסה לסיישל: 1. כל נוסע יחויב בביצוע בדיקת קורונה PCR ב-48 שעות לפני הטיסה לסיישל. 2. הנוסעים יצטרכו להגיש בקשה ולמלא הצהרת בריאות באתר אינטרנט ייעודי. רק לאחר אישורה יוכלו לטוס. 3. מס של 50 דולר לכל נוסע לכיסוי עלויות תהליכי בריאות חדשים שיונהגו בשדה התעופה (מדידות חום, סריקות ועוד). 4. בכניסה יש חובת הצגה של כתובת בה שוהים לכל אורך השהייה (חובת הצגה אישור הזמנה). 5. ישנם עוד תהליכים הקשורים לנוסעים חולים, איסור מעבר מלונות במקרים נוספים, מעבר בדיקות לשוהים יותר מ-14 יום ועוד. 6 שאר הדרישות הנוספות, דומות למה שמתהווה בתו הכחול ולפרקטיקות של ישראל כיום. (בשדה התעופה, במטוס ובכלל).
איי סיישלאיי סיישל
סיישל. צילום: 123rf דרישות כניסה לאלבניה: הן די מקבילות לדרישות המתהוות בישראל. תהיה חובת מילוי וחתימה על הצהרת בריאות.
אלבניה. צילום: 123rfאלבניה. צילום: 123rf
אלבניה. צילום: 123rf

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםאפקט הקורונה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: