אא

בדרך לטיסות בין ישראל לניגריה: שר התיירות פועל להפעלת טיסות סדירות בין שתי המדינות

נפגש השבוע פעם נוספת עםֿ המזכיר המבצעי של הצליינים בניגריה, ֿכאשר המטרה להתחיל בטיסות סדירות בין המדינות

Victoria Island Lagos Nigeria. צילום: Shutterstock Victoria Island Lagos Nigeria. צילום: Shutterstock

בדרך לטיסות סדירות בין ניגריה לישראל.

שר התיירות, יואל רזבוזוב, נפגש השבוע בפעם השנייה עם פאם יעקובו, המזכיר המבצעי של הצליינים בניגריה. השניים דנו בדרכים לשיתוף פעולה, כאשר המטרה היא הפעלת טיסות סדירות בין המדינות ע"י חברת תעופה ניגרית.

ייתכן שבתחילה יפעלו  רק טיסות צ'רטר, אולם המטרה העקרית הינה הפעלת טיסות סדירות ישירות בין שתי המדינות. אוכלוסיית ניגריה מונה כיום כ-206 מיליון תושבים והיא המדינה המאוכלסת ביותר ביבשת אפריקה. כ-52% מהתושבים הינם נוצרים ויש בה לא מעט צליינים. רשויות  ניגריה מעודדות את הצליינים לטוס למקומות קדושים ואף עוזרים להם מבחינה כלכלית. עדיין לא ברור האם הטיסות יהיו מלאגוס העיר הגדולה בניגריה וביבשת אפריקה ובירת ניגריה בעבר, או אבוג'ה עיר הבירה הרשמית של ניגריה.

יעקובו הגדיר את הפגישה עם שר התיירות "כמוצלחת ביותר" ושר התיירות הביע תקווה שבקרוב מאוד יהיה אפשר להכריז על קו טיסות חדש נוסף, כאשר הוא מבין את גודל הפוטנציאל של עשרות אלפי צליינים שיכולה להגיע לישראל מניגריה.

התיירות הצליינית היא תיירות נוצרית שבמסגרתה התיירים מבקרים באתרים הקדושים לנצרות ״בארץ הקודש״ ובשטחי הרשות הפלסטינית. מרבית התיירים שמגיעים לארץ עושים זאת במסגרת טיול מאורגן עם כומר מלווה, כאשר מרבית האתרים אותם מבקרים הצליינים בארץ נמצאים באזור ירושלים והשאר באיזור הגליל והכנרת.

צילום: Shutterstock  צילום: Shutterstock  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותשר התיירות יואל רזבוזובניגריה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: