אא

בטיחות מעל הכל: Wizz Air זוכה בדירוג הבטיחות הגבוה בעולם

חברת התעופה קיבלה דירוג של 7 כוכבים - דירוג הבטיחות הגבוה ביותר. סמנכ"ל וראש התפעול של Wizz Air: "הכרה זו הינה אישור שהצבנו לעצמנו את היעדים הנכונים"

צילום: יח"צ צילום: יח"צ
חברת התעופה Wizz Air, זכתה בדירוג של 7 כוכבים – דירוג הבטיחות הגבוה ביותר, מאת החברה העולמית שמעניקה דירוגי בטיחות לחברות תעופה - AirlineRating.com. דירוג הבטיחות עבור כל חברת תעופה מתבסס על מחקר מקיף שבוחן מידע אמין מאיגודי תעופה בינלאומיים מובילים וממאגרי מידע והיסטוריה של ממשלות. קריטריונים שמועמדים להערכה מתמקדים באלמנטים חשובים כגון תעודת ה-IOSA, אישור של FAA, תנאים וותק של צי המטוסים, היסטוריה של תאונות, דירוג של ארגון התעופה האזרחי הבינלאומי (ICAO) במדינת המוצא, ופרמטרים נוספים. דירוג בטיחות של 7 כוכבים, כמו במקרה של Wizz Air, מוענק לחברת תעופה שעומדת בכל הקריטריונים. למעלה מ-1.4 מיליון נוסעים מישראל ואליה טסים ב- Wizz Air ב- 5 השנים האחרונות מאז החלה לפעול החברה בישראל. ב-2017 קרוב ל-750,000 נוסעים ישראלים ובמחצית הראשונה של 2018, כ-640,000 ישראלים טסו עם Wizz Air, עליה של 81% מאותה תקופה אשתקד.

  חברת Wizz Air מפעילה צי של 104 מטוסים מסוג איירבוס A320 ואיירבוס A321, ומציעה למעלה מ- 600 קווים, מ- 28 בסיסים המחברים 141 יעדים ב- 44 מדינות. דיידריק פן, סמנכ"ל וראש התפעול של Wizz Air: "ב- Wizz Air, בטיחות תמיד עמדה במקום הראשון עבורנו ואנו שמחים לזכות בדירוג הגבוה ביותר על ידי AirlineRating.com. הכרה זו הינה אישור שהצבנו לעצמנו את היעדים הנכונים, והחדירה בנו נחישות מחודשת להמשיך להפעיל את הטיסות הבטוחות ביותר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיותWIZZ AIRוויז אייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: