אא

ביום שאחרי: קברניטי ענף המלונאות על מועד החזרה לפעילות ומה יקרה למחירים?

שאלנו את בכירי ענף המלונאות בישראל מתי לדעתם יוכלו מלנות ישראל לחזור לפעילות הדרגתית וגם, מה יקרה למחירי חדרי המלון לאחר שזה יקרה. הנה מה שהם ענו לנו

צילום: shuterstock צילום: shuterstock
רגע לפני אחת מאחת מתקופות השיא של ענף המלונאות בשנה (חופשת פסח), נפלה עליו, יחד עם כל בית ישראל והעולם כולו מגיפת הקורונה. שאלנו את בכירי הענף שנאלץ להשבית כמעט לחלוטין את פעילותו, מתי לדעתם יוכלו המלונות לחזור ולפעול , אפילו בצורה חלקית ומה לדעתם יקרה למחירי חדרי המלון לאחר החזרה. אמיר חייק, נשיא התאחדות המלונות מועד החזרה: "אנחנו בונים כל מיני תרחישים, ואולי תתחיל תזוזה במאי או יוני". המחיר: "זה תלוי ברמת ההוצאות. אני מניח שבתקופה הקרובה חלק מהטיפול הממשלתי יהיה גם קשור להוצאות וזה ישתרשר ויגיע עד לצרכנים. אם ההוצאות ירדו, גם המחירים ירדו בוודאות". אמיר חייק צילום: יח"צ   ליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטל מועד החזרה: "מניח מתישהו נוכל להתחיל לעבוד באמצע מאי, תחילת יוני. המלונות ייפתחו בהדרגה". המחיר: "בישרוטל תהיה לנו מדיניות מחירים של הנחה משמעותית. מה שיהיה בשלב ראשון זה לא מה שהיה בעבר. זאת כדי להתחיל לבנות תפוסות, תשתית. החזרה תהיה מאוד הדרגתית, לא תהיה התנפלות רצינית".
lior ravivlior raviv
ליאור רביב, צילום: פספורטניוז   ענת סטריק-דהאן, מנכ"לית משותפת רשת טמרס מועד החזרה: "אני מקווה שזה יקרה בחודשים יוני- יולי. המחיר: "ראשית זה תלוי גם במועד החזרה. יכול להיות שהיקף ההוצאות של המלונות יעלה בגלל הדרישה על הקפדה בניקיון. בשלב הראשון אני מניחה שתהיה עדיפות למלונות על חוף הים או באזורי טבע ואני מעריכה שהרבה ישראלים יעדיפו לצאת לאחר הסגר הארוך לחופשה בישראל. אם החזרה תהיה בקיץ, להערכתי לא תהיה פגיעה במחיר למרות שלרגל החזרה לשגרה  אנחנו ברשת מלונות טמרס נשיק מבצעים מיוחדים ושומרים על אופטימיות זהירה. למרות זאת, חשוב להדגיש שטרם חווינו מצב כזה בעבר, כך שאי אפשר לדעת מה יקרה". ענת סטריק דהאן ויריב לוין. צילום ליאור שושן|   שרון אלון, מנכ"ל רשת מלונות אפריקה ישראל מועד החזרה: "אני חושב שעדיין קשה להעריך מתי נחזור לפעילות בשלב זה". המחיר: "בסיטואציה שכולם רוצים לחזור לעבודה, ואנשים רוצים לבוא וליהנות, מן הסתם המחירים יהיו ריאליים. אנחנו מתחילים מחדש. לא כל מה שכולנו ידענו עד היום".
שרון אלון.שרון אלון.
שרון אלון. צילום תמר מצפי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםשרון אלוןאמיר חייקליאור רביבענת סטריק דהאן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: