אא

נעים להכיר: מלון LIGHTHOUSE

קבלו הצצה למלון החדש של רשת מלונות בראון בצומת הרחובות בן יהודה- אלנבי. המלון מותאם לאנשי עסקים ולמבקרים המגיעים לתל אביב למטרת נופש או עבודה. מה תוכלו למצוא במלון וכמה יעלה לכם חדר בתקופת ההשקה?

צילום: אסף פינצ'וק||צילום: אסף פינצ'וק|צילום: אסף פינצ'וק צילום: אסף פינצ'וק||צילום: אסף פינצ'וק|צילום: אסף פינצ'וק

רשת מלונות בראון  השיקה בשבוע שעבר את מלון LIGHTHOUSE היום ההשקה הופכת לרשמית.  ברשת המלונות מציינים כי המלון החדש הותאם במיוחד לאנשי עסקים ולמבקרים המגיעים לתל אביב למטרת נופש או עבודה אך מעוניינים גם ליהנות מהעיר התוססת ומחיי הלילה הסוערים שלה. במלון שלושה ברים שונים: אזור הקבלה במלון המשמש גם כקוקטייל בר, לאונג' בר בדק השיזוף, ועל גג המלון סקיי-בר בהובלתו של השף גיא גמזו, שמגיש מגוון אלכוהולי רחב לצד מנות שף מהמטבח היפני.  צילום: אסף פינצ'וק מה במלון?

חדרים וסוויטות

חדרי המלון מתאימים לאירוח משפחות ולהוספת מיטה לילד בחדר ההורים בנוסף לחדרי CONNECTING.

בחדרים: מיטות בגודל KING או QUEEN, חדרי אמבטיה עם אמבט או מקלחון מפל, טלוויזיות LCD, שולחן כתיבה, פינת ישיבה, רמקולים מעוצבים בסגנון ווינטג' מבית MARSHALL, כלי מיטה איכותיים וטואלטיקה יוקרתית מבית MOLTON BROWN לונדון.

ל-12 מתוך החדרים (TERRACE ROOMS) מרפסות גדולות במיוחד ואמבט ג'אקוזי חיצוני ו-12 נוספים הינם סוויטות JUNIOR ו-EXECUTIVE הכוללות סלון נפרד.

אדריכלות ועיצוב

מלון לייטהאוס עוצב על ידי האדריכל נסטור סנדבנק,עם אלמנטים של מים ובריזה מהים. הוא ממוקם בחלק מקומותיו של "בית מגדלור", מגדל משרדים תל אביבי מוכר השוכן בפינת הרחובות בן יהודה ואלנבי ("כיכר מוגרבי"), בניין שנבנה בשנת 1972 על חורבותיו של קולנוע "מגדלור" ששכן במקום.

עוד נמסר מרשת נלונות בראון, כי המלון, שמהווה חלק מטרנד של התחדשות אורבנית, צומח במגדל כבתוך "עיר אנכית" ומחזיר לתחיה חלקים משמעותיים מהמבנה הישן: כך, שוכן הלובי המעוצב במשרדי חברת נסיעות שעזבה את המקום, מסעדת המלון ודק השיזוף שלו בחלל ששימש בעבר כמועדון לילה, במרתף הבניין מוקם אולם אירועים וכנסים חדשני לצד מועדון בריאות וספא והדובדבן- גג המגדל שהוסב לבר אופנתי באוויר הפתוח מול הנוף.

בית-המלון מציע שישה סוגי חדרים, ברמות אבזור ומחיר שונות:

חדר קלאסיק (24 מ"ר): מעוצב בסגנון מודרני ומתאים לאירוח של עד שלושה מבוגרים ותינוק.

חדר טראס (23 מ"ר): ממוקם בקומת המרפסת של המלון, בתוספת מרפסת גן פרטית מרווחת הפונה לקו הרקיע של העיר או למרפסת השיזוף ולים, עם ריהוט גינה ואמבט ג'קוזי חיצוני תחת כיפת השמיים.

סוויטת ג'וניור (32 מ"ר): מארחת בנוחות עד שלושה מבוגרים או זוג ושני ילדים.

סוויטת אקזקיוטיב (45 מ"ר): צופה לקו הרקיע של תל אביב ולים ומתאימה לאירוח משפחות או אנשי עסקים המחפשים נוחות ומרווח. הסוויטה מתאימה לאירוח עד ארבעה מבוגרים או זוג עם שני ילדים וכוללת סלון מרווח עם פינת ישיבה שבה ספה נפתחת וחד שינה נפרד.

כמה עולה? המחיר ללילה יחל מ-950 ש"ח לחדר רגיל, ו-1500 ש"ח לסוויטה. בחודשי ההשקה הראשונים אורחי המלון ייהנו ממחירים מיוחדים לרגל ההשקה. צילום: אסף פינצ'וק   .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםמלון lighthouseרשת מלונות בראון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: