אא

״צעד נוסף לכיוון שינוי מפת האפשרויות של התייר הישראלי״: בכירי תעשיית התיירות על פתיחת שמי סעודיה

חברות התיירות המובילות בישראל בירכו על ההחלטה הדרמטית לאפשר לחברות התעופה הישראליות לטוס מעל שמי סעודיה: ״קיצור הדרך יגדיל את כמות המשפחות אשר ירצו לטייל ולבלות במזרח״. מנכ״ל ארקיע אינטרנשיונל: ״זו מהפכה״

מסגד אל רחמה, ג'דה סעודיה. צילום: 123rf מסגד אל רחמה, ג'דה סעודיה. צילום: 123rf
פרסום ההחלטה ההיסטורית של סעודיה לאפשר לחברות הישראליות לטוס במרחב האווירי שלה, גרר הבוקר תגובות אוהדות רבות בקרב חברות התיירות המובילות בישראל.   לדברי איה מגן, מנכ"לית חברת תלמה- שלמה: "אפשרות המעבר מעל סעודיה זאת הזדמנות למקסם את מיקומה של ישראל בנקודת האמצע בין אירופה לאסיה ולהפוך את חברות התעופה הישראליות רלוונטיות לא רק לישראלים, אלא גם לתיירים זרים העושים את דרכם ממערב למזרח ולהיפך.   איה מגן, מנכ"לית תלמה. צילום: יח״צ גי'ל פרץ, מנכ"ל איסתא: "החלטת סעודיה היא צעד נוסף לכיוון שינוי מפת האפשרויות של התייר הישראלי וחברות התעופה הישראליות וכמובן, שהא גם צעד נוסף לנורמליזציה ביחסים בין המדינות".
מנכ"ל איסתא ישראלמנכ"ל איסתא ישראל
ג'יל פרץ. מנכ״ל איסתא צילום: אמריקן אקספרס ביזנס טרוול יעקב אמסלם, בעלים אמסלם טורס: ״ברכה גדולה, מהלך שיחבר יותר חזק את ישראל לעולם, ייעל תהליכים, יוריד עלויות, יאפשר יותר זמינות, גם עם מטוסים צרי גוף עבור הנוסעים הישראלים היוצאים וגם כיעד לביקור. במקביל נכון עכשיו לפתח את ישראל כ-HUB. אחרי תקופת הקורונה הכל כך קשה, מגיע לנו פריחה גדולה.״
יעקב אמסלםיעקב אמסלם
צילום: דניאל אביגדור "בשעה טובה אחרי נחישות של מנהלי אל על בגיבוי משרד החוץ, הממשלה וגם סוכני הנסיעות, השמיים יותר ויותר נפתחים ואפליה עסקית בתעופה תחוסל למען הנוסעים, הסוכנים וחברות התעופה. מי שמאמין מנצח גם בתיירות. נשוב ל-5 מיליון תיירים ויותר. התיירות מנוע צמיחה אדיר למדינה" אמר בועז וקסמן, בעלי חברת אופיר טורס. בועז וקסמן. צילום עצמי אייל קשדן, מנכ"ל השטיח המעופף ציין: "הסכמי אברהם, ההתקרבות לטורקיה ועכשיו הטיסות מעל סעודיה, הופכים את השכונה שלנו לזמינה, נעימה ויותר זולה. הדבר ישפיע לטובה על כל ענף התיירות."
אייל קשדןאייל קשדן
אייל קשדן, מנכ"ל השטיח המעופף. צילום: יח"צ עוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל: ״פתיחת השמיים מעל סעודיה היא בשורה מצויינת לנוסעים, היא תביא למגוון טיסות ליעדים חדשים במזרח בזמן קצר יותר ובמחירים אטרקטיביים יותר. טיסה להודו כמעט כמו זמן הטיסה ללונדון זו מהפכה!. מעבר לטיסות לגואה שבהודו אליה אנו טסים כיום אנו שוקלים גם פתיחת יעדים נוספים במזרח כגון תאילנד וסרי לנקה״.
"אין גל ביטולים מאסיבי. יותר שאלות וגישושים. אנשים מבולבלים""אין גל ביטולים מאסיבי. יותר שאלות וגישושים. אנשים מבולבלים"
עוז ברלוביץ, מנכ״ל ארקיע אינטרנשיונל צילום: פספורטניוז "נתיב הטיסה החדש למזרח, שיעבור מעל סעודיה, הוא בשורה אמיתית לתייר הישראלי. היצע הטיסות יגדל, המחירים יירדו והנגישות ליעדי אסיה והפסיפיק תהפוך לאטרקטיבית יותר מתמיד" אמר יגאל אבני מנכ"ל קאמינוס.
יגאל אבנייגאל אבני
יגאל אבני, צילום: פספורטניוז חני סובול, מנכ"לית דיזנהויז-BTC ציינה: "דיזנהויז שמחה על המהלך המאפשר טיסות מעל סעודיה. המהלך יתקן במידת מה את חוסר התחרות של חברות התעופה הישראליות אל מול החברות הזרות. היצע הטיסות ללקוח העסקי והפרטי יגדל ויאפשר לנו לתת שירות מגוון וזול יותר".
חני סובולחני סובול
חני סובול. צילום" יח"צ "אין ספק שהחלטתה של סעודיה תאפשר לקהלים חדשים אשר יוכלו ליהנות מהוזלת הטיסות מהפיכת הטיסות הישירות לתחרותיות יותר ויאפשר לנו להציע מוצרים נוספים ואטרקטיביים יותר עם טיסות ישירות ובמחיר הוגן. בנוסף, אנו מעריכים כי הוזלת הטיסות וקיצור הדרך תגדיל את כמות המשפחות אשר ירצו לטייל ולבלות במזרח ואנו נערכים להכנת חבילות המותאמות למשפחות" אמר אמיר הלה, מנכ"ל משותף בחברת בג'נסיס.
קבוצת ג'נסיס מגייסת עובדיםקבוצת ג'נסיס מגייסת עובדים
אמיר הלה, מנכ"ל משותף ג'נסיס תיירות. צילום: מיכל הרשקוביץ "פעם המזרח הרחוק באמת היה רחוק, אנו שמחים מאוד שהוא הולך ומתקרב ומקווים שזו עוד מדרגה בדרך לפתיחה של יעדים חדשים ואפשרויות לחוויות חדשות", אמר רענן בן בסט, מנכ"ל החברה הגאוגרפית.
רענן בן בסטרענן בן בסט
צילום: יח״צ ״ההחלטה לאפשר למטוסים ישראליים לטוס מעל שטחה של ערב הסעודית הינה החלטה היסטורית ומשמעותית. החלטה זו תשפיע בין היתר כלכלית ותאפשר נגישות רבה יותר למדינות שונות בעולם. להחלטה השפעה רבה הן על ענף התיירות והן עבור הפעילות העסקית הגלובאלית של ישראל. קיצור זמני הטיסה יאפשרו ליעדי המזרח האהובים על התייר הישראלי להיות נגישים, זמינים ואטרקטיביים יותר ואף להחליף בביקושים יעדי טיסות אירופאיים ותאפשר באופן היסטורי לערביי ישראל לטוס באופן ישיר למכה", ציינה רויטל בן נתן, מנכ"לית חברת התיירות אופקים. רויטל בו נתן. צילום: אלעד אקרמן ניר מזור סמנכ״ל קשרי תעופה: ״ההודעה על האישור לחברות הישראליות לטוס מעל שמי סעודיה היא בשורה חשובה לתיירות הישראלית. האישור יאפשר לישראלים נגישות מקסימאלית לעולם, פתיחה של יעדים חדשים, קיצור זמני הטיסות וכתוצאה מכך הוזלה של מחירי הכרטיסים. הצפי הוא שהיקף הטיסות ליעדים שנחשבו מרוחקים במזרח כמו תאילנד והודו יזנק כתוצאה מכך ויותר קהלים שחששו מטיסות ארוכות מידי או יקרות מידי יצטרפו כעת למעגל הטסים והנופשים״. ניר מזור. צילום: קשרי תעופה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותתיירותמבזקיםפספורט UAE - GCC

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: