אא

בכיר ב-msc: "ענף הקרוזים מיומן בתחום הסניטריה והניקיון עוד לפני הקורונה ולכן הבטוח ביותר"

"דיימונד פרינסס", אניית הקרוזים שזכתה לכינוי "ספינת הקורונה" בשל מקרי ההידבקות הרבים של נוסעיה בנגיף, סימנה את תחילתו של משבר הקורונה העולמי. כ-3 חודשים מאז עגנה לראשונה האנייה ביפן, אומר אנג'לו קפורו, מנהל שווקים בצמיחה של חברת השייט MSC CRUISES: "ענף הקרוזים יחזור להתאושש יחד עם ענף התיירות ולא אחריו". מתי?

אנג'לו קפורו, מנהל שווקים בצמיחה של חברת השייט MSC CRUISES. צילום: יח"צ msc אנג'לו קפורו, מנהל שווקים בצמיחה של חברת השייט MSC CRUISES. צילום: יח"צ msc
"ענף הקרוזים מיומן בתחום הסניטריה והניקיון עוד לפני עידן הקורונה ולכן הבטוח ביותר", כך אמר אתמול (ב') אנג'לו קפורו, מנהל שווקים בצמיחה של חברת השייט MSC CRUISES במפגש זום מיוחד שקיים מביתו שבצפון איטליה עם סוכני נסיעות בישראל.  מפגש הזום, הראשון מאז פרץ משבר הקורונה, כלל בין היתר הסברים נרחבים אודות מדיניותה של MSC בעת המשבר. קפורו אמר בשיחת הזום כי הוא בטוח שענף הקרוזים יחזור להתאושש יחד עם ענף התיירות ולא אחריו. "חשוב שנבהיר ללקוחות שלנו, שללא קשר לקורונה, ענף הקרוזים הוא המיומן ביותר בכל הקשור לסנטיריה וניקיון ועומד בסטנדרטים מאוד מחמירים. לכן, אין ספק שנצטרך לעשות התאמות אבל יהיה לנו הרבה יותר קל בהיבט הזה", חזר ואמר. עוד לדבריו, "בימים אלו אנחנו בודקים את כלל האפשרויות העומדות בפנינו כדי לשוב ולהתניע, בין אם להחליט על כמות התפוסה באניות, המסלולים ועוד. אחת הבעיות המרכזיות של ענף הקרוזים הוא שהוא נמצא בימים כתיקונם בתפוסה של למעלה מ-100% וכנראה שאת זה נצטרך לשנות ולהבין מה נקודת האיזון". כשנשאל אנג'לו לגבי ישראל השיב שכרגע נבדקים ברמה העולמית ההגבלים וההיתרים של ביקורים בין מדינות ולפי המידע שיתקבל - יתקבלו החלטות. עוד אמר כי השת"פ עם סוכני הנסיעות הוא קריטי ו-MSC מוצאת את הסוכנים כשותפי דרך ולכן נקטה בין היתר במדיניות הגדלת העמלה עבור וואו'צרים העתידיים. כמו כן ציין, כי הוא מקווה שגם בישראל הממשלה תעזור לענף בדומה לממשלות כמו איטליה, ספרד, צרפת גרמניה ועוד. "למרות שאני איטלקי וזה יהיה קשה, אני מבטיח שכשאבוא לישראל אני לא אנשק ולא אחבק. ישראל היא אחת המדינות האהובות עלי ואני לא יכול לחכות ולבקר בה שוב". "בימים כתיקונם בתפוסה של למעלה מ-100% וכנראה שאת זה נצטרך לשנות ולהבין מה נקודת האיזון". אנייה של sc. צילום: שאטרסטוק טלי נוי, מנהלת סניף ישראל הוסיפה כי "ענף הקרוזים חווה צמיחה אדירה בשנים האחרונות ואני בטוחה כי אנשים ישובו לחזור ולבחור בקרוזים כחופשה מועדפת. תעשיית הקרוזים היא תעשייה יציבה ואירועי העבר מלמדים על יכולתה להתאושש". עוד לדבריה, "באשר לישראל, אני בטוחה כי סגמנט השייט ימשיך לצמוח לאחר המשבר ואני יכולה לשתף אתכם כי בימים האחרונים אנו אף מתחילים לקבל הזמנות לפסח 2021. חווית הקרוזים תשתנה עם היציאה מהמשבר, כמו כל יתר ענף התיירות. אין לי ספק כי הלקוחות ימשיכו ליהנות מחוויה מעשירה ומהנה". עוד לדברי נוי, "יהיו יותר פרוטוקלי בריאות והנחיות קפדניות שיעסקו בהגברת הנחיות הבריאות והבטיחות באניות ויכללו צעדים שאת חלקם כבר ראינו בהפלגות האחרונות. כך למשל, בדיקות בריאות הנוסעים, הגברת חומרי חיטוי ועוד. סביר להניח שיהיו שינוים באופן העגינה וההפלגה של האניות אל ומהנמלי, שינויים באופן הגשת האוכל והשתייה ואף אופן הצגת הבידור שלנו באניות. כל הנושאים האלו ונושאים רבים אחרים, נידונים כעת כדי להבטיח שכאשר יגיע הזמן הנכון, נהיה ערוכים לקבל את פני לקוחותינו בדרך הבטוחה ביותר". לסיום, הזמינה נוי את סוכני הנסיעות להיפגש במשרדי החברה ולעצב ולתכנן את פני 2021.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםמבזקיםMSC CRUISES ישראלMSC

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: