אא

פותחים שנה עם גיליון פספורט המודפס לראש השנה: מהדורת ענק בת 68 עמודים

רגע לפני פרוס השנה העברית החדשה וכמידי שנה, אנחנו בקבוצת פספורט מבשרים על גיליון ראש השנה החגיגי ובו סיכום השנה שהייתה, ראיונות מיוחדים ומפתיעים עם בכירי ענף התיירות והתעופה בתקופה הקשה ביותר בתולדותיו. לאן הולכים מכאן? הגיליון יצא לאור ב-5 בספטמבר

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

כבר יותר משנה וחצי מאז פרוץ משבר הקורונה, אנחנו בקבוצת פספורט דווקא תגברנו ועיבינו את צוות הכותבים והעורכים שלנו, כדי שנוכל לעדכן אתכם, קוראינו היקרים, בכל המתרחש והמשתנה חדשות לבקרים 24/7 בעידן הקורונה.

השקנו אתר חדש בשפה האנגלית, אפליקציה, אתר קרוזים וממשיכים לעדכן סביב השעון בכל המדיות החברתיות, וזה עוד לא הכל. בחודשים הקרובים נשיק אתר חדש של קבוצת פספורט גם בשפה הערבית, מדור טכנולוגיה בו תוכלו להתעדכן בכל מה שמעניין וחדש בתחום הטכנולוגיה בארץ ובעולם.

בשבוע הבא, רגע לפני פרוס השנה החדשה הבאה עלינו לטובה, נוציא לאור גם את הגיליון השנתי המסורתי והחגיגי של קבוצת פספורט לראש השנה. הגיליון יצא לאור ביום ראשון ה-5 בספטמבר, ובו תוכלו לקרוא בין היתר על השנה שהייתה בצל הקורונה, ראיון מיוחד עם שר התיירות, יואל רזבוזוב, שנכנס לתפקיד המאתגר אך לפני כחודשיים, ראיונות מיוחדים גם עם מנכ״ל אל על אביגל שורק, בראיון ראשון מאז מונה לתפקיד המנכ״ל, אורי סירקיס מנכ״ל ישראייר  מספר על השנה הקשה של התעופה המסחרית, אמיר חייק נשיא התאחדות המלונות שבקרוב ייכנס לתפקיד שגריר ישראל באיחוד האמירויות מדבר על ״ההפתעה הגדולה״ שהכין לו שר החוץ, עמי כהן מנכ״ל חברת  קווי חופשה בראיון מיוחד אומר על השנה שחלפה: ״אנחנו במלחמה ובמלחמה כמו במלחמה צריך לעבוד שונה מהרגיל״. עוד בגיליון ראיונות עם בכירים נוספים בענף המלונאות שיספרו על השנה החולפת. נביא גם את סיפורם של סוכני נסיעות, בתיירות הנכנסת והיוצאת, שיספרו על השנה העגומה בחייהם ולאן הולכים מכאן.

כל זאת ועוד הרבה בגיליון החגיגי.

רוצים להזמין. עותק דיגיטלי משלכם? הזמינו עותק אישי ישירות לתיבת המייל שלכם

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותתיירותמבזקיםמגזין פספורטפספורט עיתון התיירות והתעופה של ישראל

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: