אא

גיליון 700 של פספורט: עכשיו אצלכם

זה קורה בפעם ה-700: גיליון מס' 700 של פספורט מופץ בימים אלה. מה בגיליון החגיגי? יומהולדת 90 לחברות התעופה לוט איירליינס, מה אנחנו חושבים על אניית ה-Celebrity Edge? ועוד מגוון כתבות. ומה אנחנו מכינים לכם בקרוב? חג שמח

גיליון 700 של פספורט|השקת וואי בפריז. צילום: צחי הופמן| גיליון 700 של פספורט|השקת וואי בפריז. צילום: צחי הופמן|
  קוראים וקוראות יקרים/ות, הדפסנו את גיליון מספר 700 שלנו המופץ אליכם בימים אלה. ההתרגשות שלנו בשיאה ובהזדמנות זו אנחנו רוצים להודות לכם, קוראינו הנאמנים. נמשיך לעדכן אתכם בכל הפלטפורמות השונות שלנו על כל מה שקורה בענף התיירות והתעופה 24/7, כפי שאנו עושים כבר למעלה משני עשורים. הקליקו כאן לקריאת המגזין בגרסה דיגיטלית: מה במגזין? לוט חוגגת 90 לוט איירליינס. צילום יחצ •מי את לוט איירליינס? - על החברה במספרים •מחלקת העסקים בדרימליינר - סקירה •ראיון מיוחד עם המנהל המסחרי, מיכאו פיג'או •מי הגיעו לחגוג יומ הולדת 90 במלון הילטון בתל אביב - כל השמות עוד במגזין, יצאנו להפלגת בכורה ב-Celebrity Edge. מה אנחנו חושבים על האנייה החדשה? - סקירה. ביקרנו באניית הפאר Insignia שעגנה בנמל חיפה. מה דעתנו עליה? - חוות דעת. צילום: יח"צ היינו גם בהשקה של סמארטפון הדגל של חברת וואי בפריז. מה דעתנו על המכשיר? סקירה.
השקת וואי בפריז. צילום: צחי הופמןהשקת וואי בפריז. צילום: צחי הופמן
השקת וואי בפריז. צילום: צחי הופמן כל אלה ועוד במגזין החגיגי. ומה בקרוב? גיליון 701 של פספורט שיופץ החודש יוקדש למזרח אירופה ומדינות הבלקן עם מגוון כתבות רחב. גיליון פספורט בגלובס יוקדש החודש לחופשה אורבנית עם מגוון כתבות על ערים אטרקטיביות ואהובות ברחבי העולם. אתם מוזמנים לקחת בהם חלק.
גרפיטי באתונה. צילום: ליאור מרוםגרפיטי באתונה. צילום: ליאור מרום
הסיפור האמיתי מאחורי כתובות הגרפיטי באתונה, בירת יוון. בקרוב בפספורט גלובס. צילום: ליאור מרום  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםפספורט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: