אא

גרמניה: גידול של 150% במספר התיירים הישראלים בעשור האחרון

התיירות הישראלית לגרמניה אומנם גדלה בהתמדה אבל התיירנים הגרמנים לא נחים על זרי הדפנה. הבוקר (ה') נציגים של חברות תעופה גרמניות ואזורים תיירותיים שונים במדינה הציגו את מרכולתם בפני סוכני נסיעות. גולדי מולר, מנהלת לשכת התיירות הגרמנית בישראל: "כולם יכולים למצוא בגרמניה את מה שהם חולמים עליו כתיירים"

נירנברג. צילום 123rf נירנברג. צילום 123rf
  על פי נתוני לשכת התיירות של גרמניה בישראל, מספר הישראלים המבקרים בברלין, באתרי היער השחור, בפארקים, בגני השעשועים ובשמורות הטבע בגרמני - גדל מאז שנת 2008 בכ-150%. ועם שיעור צמיחה שכזה, התיירנים הגרמנים בהחלט יכולים להיות מרוצים. אבל לא. הם לא שוקטים על השמרים והבוקר (ה') נציגים של אזורי תיירות שונים ברחבי גרמניה הגיעו לקדם ולשווק את מרכולתם התיירותית הן בפני המדיה הישראלית והן בפני סוכני הנסיעות הישראלים. האירוע - בניצוחה ובהובלתה של גולדי מולר, מנהלת לשכת התיירות הגרמנית בישראל, התקיים במתחם התחנה הישנה בתל אביב. לדברי מולר, לשכת התיירות הגרמנית עושה מאמצים רבים כדי לחשוף את התייר הישראלי לאפשרויות בילוי, לאטרקציות, טבע, תרבות, מורשת ונוף שטרם נחשפו אליהם. "יש כל כך הרבה אפשרויות נפלאות לטיול וחופשה בגרמניה, ואנחנו, אנשי לשכת התיירות, שמחים להציג כאן היום את אוצרות הטבע, התרבות והבילוי שלנו. בשנה הבאה למשל, נחגוג בגרמניה 100 שנה לבאוהאוס, סגנון הבנייה והעיצוב שמוכר לכולנו גם מרחובות תל אביב". עוד לדבריה, גרמניה היא אחת מעשרה יעדי התיירות המובילים בעולם, והיא מציעה את חבילות התיור והנופש המשתלמות ביותר באירופה. "מלונות פאר, דירות נופש, אתרי קמפינג או אכסניות - את כל אלה תקבלו בגרמניה במחירים זולים בהרבה מאשר במדינות אחרות ובאיכות נפלאה, גם במסעדות, במופעים ובאטרקציות השונות". מיקומה המרכזי של גרמניה במרכזה של יבשת אירופה, מגדיל את אפשרויות ההגעה ללוקיישנים שונים. כך למשל, עם טיסת איזי ג'ט ניתן לנחות בבאזל ומשם כשעה נסיעה ברכב להגיע לאזורים שונים בעיר השחור. בין המציגים שלקחו היום חלק באירוע של לשכת התיירות הגרמנית, היו גם חברות התעופה הגרמניות: לופטהנזה וגרמניה איירליינס המפעילה טיסות ישירות לארבעה יעדים שונים בגרמניה (ברלין, דיסלדורף, נירנברג והמבורג).
חברת השטיח המעופף תשווק טיסות שכר וחבילות נופש לברלין. צילום: 123rfחברת השטיח המעופף תשווק טיסות שכר וחבילות נופש לברלין. צילום: 123rf
ברלין, גרמניה. צילום: 123rf      

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםברליןגרמניהלופטהנזהגרמניה איירליינסהיער השחור

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: