אא

דובאי פארקס אנד ריזורטס: הצצה למתחם פארק השעשועים הגדול במזה״ת

במרחק כחצי שעה נסיעה ממרכז דובאי, שוכן מתחם פארק השעשועים העצום: Dubai Parks and Resorts. מה לראות ולעשות בקומפלקס המשתרע על שטח של מעל 2 מיליון מ"ר? קפצנו לביקור

פארק בוליווד, דובאי. צילום: יח"צ פארק בוליווד, דובאי. צילום: יח"צ
לא פחות מ-4 פארקי שעשועים (כולל פארק מים) נמצאים ב- Dubai Parks and Resorts - קומפלקס השעשועים הגדול ביותר במזרח התיכון. במתחם יש גם אתר נופש כפרי, מתחם בילויים וקולינריה מרהיב ועשיר לגדות הנהר (River Land), בו תמצאו טיילת רחבה ומלאה במסעדות וחנויות בתוך מבנים עתיקים שלרגע ייגרמו לכם לשכוח את גורדי השחקים של דובאי ואפילו, אאוטלט מקורה ענק (Outlet Village) עם כל המותגים המובילים במחירים אטרקטיביים. "דובאי פארקס אנד ריזורטס הוא מתחם פארק השעשועים הגדול ביותר במזרח התיכון, הוא משלב חוויה שלא נראתה כמותה בדמות 4 פארקים מגוונים הכוללים שילוב פארק שעשועים מאתגר, חווייתי, יחדיו עם פארק מים הנבנה במיוחד עבור משפחות עם ילדים וכמובן חווית קניות, קולינריה ואפשרות לינה במתחם הפארקים במרחק של כ-3 וחצי שעות מהבית״, אומר רון השחר, מנהל מוצר דובאי פארקס אנד ריזורטס בישראל.

מלון Lapita

מלון 4 כוכבים של רשת המלונות העולמית Mariott. המלון היחיד שפעיל כרגע במתחם דובאי פארקס אנד ריזורטס (מלון לגולנד בהקמה ויהיה פעיל בעוד מספר חודשים גם כן). המלון הוא מעין כפר נופש הבנוי מבקתות מעוצבות בסגנון פולינזי ובתוכן סוגי חדרים שונים: החל מחדר זוגי ועד וילות לכ-7 אנשים עם חצר ובריכה פרטית. החדרים מעוצבים ומאובזרים היטב, כולל חדרי רחצה מפנקים ומרפסת לנוף הבריכה/הנהר הצמוד המוביל ל-Riverland. ארוחת הבוקר במלון עשירה ותוכלו למצוא בה עמדות שונות ומגוונות, בהן סוגי מאכלים מכל העולם. כמו כן, במלון 3 מסעדות ומגוון מתקנים: 2 בריכות, ספא, ג׳קוזי, סאונה, חדר כושר, מועדוני נוער וילדים ועוד.
מלון Lapitaמלון Lapita
מלון Lapita. צילום: יח״צ
חדר במלון Lapitaחדר במלון Lapita
חדר במלון Lapita. צילום: רואי אזולאי המלון נמצא במרחק הליכה למתחם ה-Riverland, המוביל לכל פארקי השעשועים אליהם ניתן להגיע רגלית או לקחת באגי מהמלון שיוביל אתכם עד הכניסה לפארק בעלות של כמה שקלים. הטבה משמעותית ממנה נהנים אורחי המלון, היא כניסה חינם לכל פארקי השעשועים, מה שיחסוך לכם משמעותית בעלויות הכניסה לפארקים.
RiverlandRiverland
Riverland. צילום: יח״צ

פארק Motiongate

לטעמי, פארק השעשועים המרשים והחווייתי בדובאי פארקס אנד ריזורטס. הפארק, בו המתקנים פוגשים את הסרטים האהובים, בנוי מ-4 מתחמי אולפנים: Dreamworks, אולפני קולומביה, Lionsgate וכפר הדרדסים. המתקנים, הרכבות, המסעדות, החנויות, המבנים, כל אלו מבוססים על הסיפורים מהסרטים עם העתקים מדויקים של סצנות מהם. החל מרכבות אקסטרים בדמות מדגסקר ועד לרכבות ידידותיות, אבובים וסרטי תלת מימד שייצרו לכם מפגש עם שרק, דרדסים, קונג פו פנדה, מכסחי השדים ודמויות אהובות נוספות. מתחם ה-Dreamworks הינו מקורה וממוזג, כך שמומלץ לבקר בו להפוגה של מספר שעות בימים החמים.
Motiogate - דובאי פארקס אנד ריזורטסMotiogate - דובאי פארקס אנד ריזורטס
Motiogate - דובאי פארקס אנד ריזורטס. צילום: יח״צ
רכבת הרים הדרדסים דובאי פארקסרכבת הרים הדרדסים דובאי פארקס
רכבת הרים הדרדסים דובאי פארקס. צילום: יח״צ פארק Motiongate, דובאי. צילום: יח"צ

פארק Bollywood

פארק המוקדש כולו לתעשיית הסרטים הגדולה מהודו. כבר מהכניסה לפארק ניתן לחוות את האותנטיות המייחדת אותו עם העתקים של מבנים מהודו, תחנת הרכבת ההיסטורית המקורית של מומבאי, שהובאה במלואה לפארק ומשמשת כמסעדה, עיצוב הודי מסורתי, שווקים, מטעמים ומוזיקה הודית המתנגנת ללא הפסקה ומגבירה את החוויה התרבותית. בפארק עשרות מתקנים ואטרקציות לכל הגילאים, מתקן הנדנדה הגדול בעולם, תיאטרון הראג׳ מאהל (העתק של הטאג׳ מאהל) בו תוכלו להנות במשך כל היום ממופעי ריקוד מסורתיים והופעות, ואפילו מתחם אולפני קולנוע בו עוברים בין חדרים, מצלמים סצנות מסרט הודי בהשתתפות הקהל ולבסוף, בחדר האחרון, מקרינים את התוצאה. מבנה ״הראג׳ מאהל״ - דובאי פארקס. צילום: יח"צ מתחם אולפני קולנוע בהשתתפות הקהל. צילום: יח״צ

פארק Legoland

פארק הלגו מחולק ל-2 פארקים נפרדים: פארק שעשועים ופארק מים. הוא מיועד בעיקר לגילאי שנתיים עד 12 אך מהווה חוויה אמיתית ומגוונת לכל המשפחה. בפארק השעשועים ניתן ליהנות מרכבות הרים ומתקנים, חנויות ודמויות ענק, הכל מלגו. כמו כן, תוכלו לפגוש את דובאי מגבוה באולם המיני דובאי שמציג את גורדי השחקים והמבנים בדובאי מלגו, לצלול באקווריום מלא דגים, כרישים ובובות לגו בתוך צוללת – מחזה מלהיב ומרגש בעיקר לילדים. בנוסף, תוכלו לערוך סיור במפעל לגו בו תראו מקרוב כיצד מייצרים את לבני הלגו. בפארק המים ניתן ליהנות מעשרות מגלשות מים ברמות שונות, אבובים, משחקיות, בריכות (כולל בריכת גלים) ואפילו נהר הרכבת רפסודות, שם ניתן להרכיב בעצמך רפסודה מלגו. הוא מתאים במיוחד לימים החמים ומתאים לשילוב עם פארק השעשועים.
לגולנד דובאילגולנד דובאי
לגולנד דובאי. צילום: יח״צ
רכבות הרים מלגו, לגולנדרכבות הרים מלגו, לגולנד
רכבות הרים מלגו, לגולנד. צילום: יח״צ פארק המים מלגו, דובאי פארקס. צילום: יח"צ

קולינריה

על אף שנמצאים במתחם פארקי שעשועים, רמת האוכל גבוהה ומספקת חוויה קולינרית ייחודית ומגוונת. החל ממסעדות הפזורות ב-Riverland ובמלון ועד מסעדות הודיות מסורתיות ייחודיות בבוליווד פארק ובשאר הפארקים. Namaste India – מסעדה הודית, מהטובות בהן אכלנו בסיור בפארקים. מעוצבת מרהיב, מספקת את החוויה התרבותית במלואה ומושלמת להפוגה קלה מהפארק והמתקנים. מסעדות הודיות אותנטיות בבוליווד פארק. צילום: רואי אזולאי

על כללי קורונה בפארקים ובכלל

איחוד האמירויות נחשבת לאחת המדינות המובילות בהתמודדותה עם נגיף הקורונה ומהמובילות בשיעור המתחסנים ביחס לאוכלוסייה. כבר בהגעה למלון, ניתן לראות את ההשקעה הרבה של התושבים בשמירה על הנהלים וההיגיינה. עובדי המלון עומדים תמיד מבעד לשקפים ועוטים בכל עת כפפות ומסיכות, בכל עמדה שבה מתבצע שימוש בעט ישנה סלסלה של עטים מחוטאים ולא מחוטאים, כך שכל עט שעובר שימוש נלקח למתקן חיטוי ולא מבוצע בו שימוש של מספר אנשים. כמו כן, בפארקים עצמם, מסתובבים אנשי צוות המקפידים על קיום הנחיות שמירת המרחק ומוודאים שהמבקרים עוטים מסיכות. בכל מתקן בפארק, מתבצע חיטוי מלא של כלל המושבים לאחר כל סיבוב. כל אלה, נותנים הרגשה בטוחה ומאפשרים למבקרי הפארק ליהנות תוך הגנה מלאה מפני נגיף הקורונה.

הכותב היה אורח ״דובאי פארקס אנד ריזורטס״ המיוצגת בישראל ע״י חברת טל תעופה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםטל תעופהדובאיפארק שעשועיםפספורט UAE - GCC

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: