אא

הביתן הישראלי ב-WTM: מסכי ענק בצורת טל' ניידים ואוכל גורמה

עדכון: ביריד התיירות הבינלאומי שנפתח הבוקר בלונדון משתתפים למעלה מ-100 נציגים מתעשיית התיירות הישראלית. מה בביתן? מסכי ענק בצורת טלפונים ניידים ומנות גורמה בהשראת אוכל רחוב ישראלי. מנכ"ל משרד התיירות: "ה-WTM - היריד החשוב ביותר בתעשייה באירופה"

קרדיט צילום: ישראל יהושוע קרדיט צילום: ישראל יהושוע
"יריד התיירות בלונדון הוא היריד החשוב ביותר בתעשייה באירופה והפעם בחרנו להציג את המותגים השונים שאנחנו מקדמים: city break בירושלים ובתל אביב, אילת, ים המלח, חיפה, ערי החוף והגליל וכמובן הנגב, שמקבל תשומת לב מיוחדת ותגובות אוהדות שרואות במדבר הישראלי פוטנציאל תיירותי אדיר לקהל הלקוחות שלהם". כך אמר הבוקר (ב') בהשקת הביתן הישראלי ביריד התיירות הבינלאומי, ה-WTM, מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי. היריד נפתח הבוקר (4 בנובמבר) בלונדון יריד התיירות הבינלאומי הגדול בעולם, WTM. הביתן הישראלי ביריד, שהוקם על ידי משרד התיירות, משתרע השנה על כ-460 מ"ר. הביתן, שהוגדל משנה שעברה, גם עוצב מחדש בהתאם למדיניות השיווק החדשה של המשרד - על פי אזורים בארץ: צפון, דרום, ערי חוף, city break. העיצוב החדש נוצר בהשראת הקמפיינים של משרד התיירות - "Two cities one break" (תל אביב וירושלים) וכן קמפיין "Always Sunny" (נגב ואילת). צפו פספורטTV מלונדון: "ביתן הישראלי מפוצץ, הפכנו להיות שחקן מרכזי בתיירות העולמית".  

הביתן הישראלי. צילום: עידו רימון, לונדון   בביתן הישראלי משתתפים למעלה מ-100 נציגים מתעשיית התיירות הישראלית. כמו כן, כולל הביתן אטרקציות מגוונות: פינת Travel Tech עם 5 סטארט-אפים ישראלים מובילים בתחום התיירות - הפיתוחים הייחודיים של החברות הישראליות מוצגים בפני המוני המבקרים על גבי שני מסכי ענק בצורת טלפונים ניידים. בנוסף, מוצבת בביתן מכונת מזל ממותגת "The Cash Cube" שבאמצעותה תוגרל חופשה בישראל. המבקרים בביתן נהנים גם מאוכל רחוב ישראלי, בסגנון Beach Bar תל אביבי, שמוגש להם על ידי השף ערן טיבי, ביחד עם בירות ויינות ישראליים, עם בייגל ירושלמי מתובל בזעתר טרי. המבקרים בביתן מקבלים איור למזכרת על רקע נופים ישראליים, שמצוירים במקום על ידי קריקטוריסטית. במהלך היריד יערכו פגישות של צוות המשרד והמנכ"ל אמיר הלוי עם בכירים בתעשיית התיירות העולמית. המטרה העיקרית היא הגברת הנוכחות בערוצי המכר לישראל והרחבת מעגל אמצעי השיווק באנגליה בפרט ובאירופה בכלל. הם יפגשו בין היתר, עם ענקיות התיירות Virgin Atlantic וTUI- ועם סוכני תיירות דיגיטליים כמו Last Minute, Love Holidays, ויציגו בפניהם את הפוטנציאל המסחרי הקיים בתיירות לישראל, וההטבות שמציע המשרד. זו השנה ה-40 שבה מתקיים יריד התיירות WTM. ביריד שנפתח הבוקר ויתקיים עד ה-6 בנובמבר, משתתפים כ-5,000 נציגים מ-182 מדינות, וצפויים לבקר בו כ-51,000 מבקרים, מתוכם כ-9,000 אנשי מפתח בענף התיירות וכ-3,000 אנשי תקשורת. ישראל משתתפת ביריד בלונדון כבר למעלה מ-35 שנים.   World Travel Market ה-40 במספר. צילום: עידו רימון, לונדון  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: