אא

הולנד: סגר של שלושה שבועות

במסיבת עיתונאים מתוכננת מראש עוד לפני הידיעות על הופעת הזן החדש של נגיף הקורונה, הודיעו ראש ממשלת הולנד ושר הבריאות כי הולנד נכנסת לסגר של שלושה שבועות החל מיום ראשון הקרוב. בהולנד שוקדים כעת תוכנית חיסון הבוסטר לאזרחים

צילום: 123rf צילום: 123rf
אתמול, שישי, הודיעו ראש הממשלה ושר הבריאות של הולנד שבכדי להוריד את רמת התחלואה במדינה, הוחלט להחמיר את מגבלות הקורונה עוד יותר.
כזכור, הולנד הודיעה כבר בתחילת החודש על שורת צעדים למלחמה בהתפשטות נגיף הקורונה במדינה.
החל מיום ראשון 28 בנובמבר, הולנד תסגר למעשה משעה 17:00 ועד 5 לפנות בוקר למשך שלושה שבועות לפחות.
הערכת הקבינט ההולנדי לפני שנה היתה, שהמגיפה תהיה תחת שליטה עד הקיץ. הקבינט יבדוק את עצמו בהמשך לגבי קבלת ההחלטות במלחמה במגפת הקורונה והם צופים כי הם ימצאו טעויות.
חלק מכמות ההדבקה הגבוהה נובע מהעובדה שפחות מ-50% מהאנשים עוברים כעת בדיקה אם יש להם תסמינים.
נכון להיום  מתגלים בהולנד כ-22,000 מקרים חדשים ביום, והגידול במספר האשפוזים בבתי החולים ממשיך. יש כעת 528 חולי קורונה במחלקות לטיפול נמרץ.
מטרת הידוק מגבלות הקורונה היא בכדי לצמצם את המגעים בין אנשים ב-20% לפחות, ולפיכך כל הכללים וההנחיות מהשבוע שעבר עומדים בעינם, או מוחמרים וכללים נוספים נוספו.
החל מיום ראשון הקרוב, הולנד תהיה סגורה בין השעות 17:00 ל-5 בבוקר. אירועים, קונצרטים, תיאטראות, בתי קפה, ברים, מוזיאונים, חדרי כושר ומועדוני ספורט, למעט כמה יוצאי דופן.
חנויות ושירותים חיוניים, כמו בתי מרקחת יכולים להישאר פתוחים עד השעה 20:00 ומסעדות ומזנוני אוכל יכולים להציע שירות טייק אווי.
כמו כן, שמירת מרחק של מטר וחצי ומסכות פנים מוחזרים לכל המקומות בהם נדרשת כיום הצגת כרטיס קורונה (התו הירוק ההולנדי). כלומר, המשמעות היא צמצום כמות האנשים הנמצאים בחלל אחד לשליש, לדוגמה, חנויות יהיו מוגבלות ללקוח אחד לכל חמישה מ"ר.
בתי הספר יישארו פתוחים בגלל החשיבות לילדים, וילדים בבתי ספר יסודיים ומעלה יצטרכו לעטות מסכת פנים במעבר בין הכיתות ושאר החדרים בתחומי בית הספר.
ההמלצות של הקבינט ההולנדי הן שאנשים יגבילו את נסיעותיהם ברחבי המדינה ויעבדו מהבית ככל האפשר.
כמות המבקרים למשק בית אחד תוגבל לארבעה אנשים מעל גיל 13 בכל פעם. עריכת בדיקת קורונה לפני כל יציאה מהבית. והגבלת המגעים בין ילדים לבין בני ה-70 ומעלה.
ממשלת הולנד עובדת בימים אלו על תוכנית חיסון הבוסטר, שתתפרסם כנראה בשבוע הבא. נכון לכעת הנרשמים לקבלת חיסון הבוסטר הם בני למעלה מ-80 והממשלה ספגה ביקורת על כך שלא פעלה בעניין במהירות מספקת.
הצעדים החדשים יחולו למשך שלושה שבועות ומסיבת העיתונאים הבאה תתקיים ב-14 בדצמבר.
 
Kind Regards,

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםהולנדחדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: