אא

הושלמה עסקת ענק: ישראל-קנדה רוכשת את רשת מלונות טמרס בכ-155 מיליון שקל

בשיא משבר הקורונה עסקת ישראל קנדה וטמרס כוללת את רכישת מלון דניאל ים המלח והסכמי ניהול של מלונות ווסט אשדוד ווסט ת"א מידיו של פויו זבלדוביץ'. ראובן אלקס, מנכ"ל ישראל קנדה מלונות: "הרכישה מהווה קנייה אסטרטגית ומשלימה פריסה ונוכחות משמעותית על מפת הנופש בישראל"

צילום: 123rf צילום: 123rf
ישראל-קנדה מלונות הודיעה היום (רביעי) על השלמת רכישת רשת מלונות טמרס מידי פויו זבלדוביץ' תמורת כ-155 מיליון שקל. הרכישה מסמנת כיוון ברור לביסוס מעמדה של ישראל-קנדה כשחקן משמעותי בענף המלונאות. לאחר הרכישה, תנהל הזרוע המלונאית של ישראל-קנדה כ-1,350 חדרים אחרי שנת פעילות אחת. הזרוע המלונאית נמצאת בשליטת ישראל-קנדה הציבורית בבעלותם של ברק רוזן ואסף טוכמאייר ובניהול ראובן אלקס, לשעבר מנכ"ל רשת מלונות פתאל המחזיק 20% בחברת המלונאית. העסקה כוללת את רכישת מלון דניאל ים המלח, רכישת הסכמי הניהול של מלונות ווסט אשדוד ווסט תל-אביב, את כל מערך השיווק ומערכות המידע של הרשת וכן את המותג ווסט. עורכי הדין לוי אמיתי, חן שושן ועידו גונן משרד גולדפרב זליגמן ושות' ייצגו בעסקה את ישראל קנדה מלונות ועורכי הדין כרמית בראון, שי זגורי ועדי שחר ממשרד עורכי דין מיתר ייצגו את טמרס. במלון דניאל ים המלח 302 חדרים מתוכם 2 סוויטות נשיאותית ו-18 סוויטות, מרכז ספא, אולם כנסים המכיל כ-800 איש וחוף פרטי, ברמת 5 כוכבים. בהמשך ישראל-קנדה מלונות צפויה להגדיל את מספר החדרים וכן לשדרג קומות במלונות לרמת מלונות הפרמיום של הרשת. מחירי האירוח בחדרי המלון נעים בין 800 שקל ועד 2,000 שקל לסוויטות. מלון ווסט אשדוד השוכן על חוף הים כולל 113 סוויטות ברמה של 5 כוכבים והתפוסה בו מעל 70% בשנה. מלון ווסט תל אביב השוכן צמוד למתחם סי אנד סאן כולל 65 סוויטות בגודל של כ-45 מ"ר כל אחת המשקיפות לחוף ימה של תל-אביב. אחרי הרכישה מלונות טמרס מצטרפים לקבוצת ישראל קנדה מלונות שבבעלותה גם מלון גלי כנרת העובר שיפוץ בימים אלה, מלון פליי תל-אביב במידטאון שעומד להיפתח, מלון לייק האוס כנרת, כפר הנופש גונן בצפון, מלון הרליגטון באשקלון ומלון סולי באילת. ראובן אלקס, מנכ"ל ושותף בישראל קנדה מלונות: "המלונות של טמרס המצטרפים לקבוצה, הינם מלונות אטרקטיביים בעלי פוטנציאל השבחה גבוה. הרכישה מהווה קנייה אסטרטגית ומשלימה פריסה ונוכחות משמעותית על מפת הנופש בישראל גם בים המלח וגם על חוף ימה של תל-אביב. אנו מאמינים כי עם אסטרטגית ה-better and different בשיתוף הנכסים האסטרטגיים של הקבוצה וניצול הזדמנויות מעניינות בשוק לאור התקופה נוכל להיות חוד החנית של ענף התיירות בשנים הקרובות".
ראובן אלקסראובן אלקס
ראובן אלקס. צילום: שיר גולני פויו זבלדוביץ', בעלי רשת טמרס: "אני שמח עם השלמת העסקה ומאמין שישראל קנדה מלונות תצמיח ותפתח את הנכס החשוב הזה, הן לטובת הציבור והן לטובת התיירות בישראל. במשך 25 שנות פעילותינו במלון השקענו בפיתוח התשתיות, בהרחבת השירותים ושיפרנו באופן מתמיד את עוצמת החוויה עבור הלקוחות. אנו מעבירים נכס מצוין וחזק ומאחלים לרוכשים הצלחה גדולה".  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםישראל קנדה מלונאות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: