אא

החופשה ביוון מתרחקת? למקרה שמתקרבת קבלו 5 המלצות מגליקריה

אדום עולה? האם יוון תאפשר לתיירים ישראלים המגיעים ממדינה אדומה מובהקת להיכנס בקרוב לשטחה? אם כן, לזמרת היווניה, גליקריה, יש כמה המלצות על המקומות הכי שווים בארצה. גזור ושמור

גליקריה. הכוהנת הגדולה של הזמר היווני. צילום: ספיר פרץ זילברמן גליקריה. הכוהנת הגדולה של הזמר היווני. צילום: ספיר פרץ זילברמן
המתח בשיאו. האם יוון תהיה או לא תהיה בסופו של דבר אחת המדינות שיאפשרו לתיירים ישראלים להיכנס לשטחן בקרוב? אור ירוק אין ובכלל לא ברור אם יוון תאפשר בקרוב לישראלים לבקר בשטחה, אבל לגליקריה, הזמרת היווניה הכי ישראלית שיש, יש כמה המלצות היכן לבקר במולדתה ביום שבו כן תוכלו לנפוש במדינת האיים השכנה. אלה הם 5 המקומות ביוון עליהם ממליצה גליקריה עם הטברנות הכי שוות:

אתונה

"עיר הבירה שלנו שופעת טברנות ומופעים של רוב זמרי יוון. באתונה יש אלפי טברנות, החל מקטנות ואינטימיות ועד גדולות ביותר. רובע הטברנות המפורסם ביותר באתונה הוא הפלאקה המציע את המועדונים הגדולים עם המופעים הכי טובים בעיר".
אתונהאתונה
גרפיטי ואוכל באתונה. צילום: ליאור מרום

סלוניקי

"עיר אהובה עליי במיוחד בחורף ובקיץ. סלוניקי היא מוקד תיירותי גדול מאוד בכלל ולאוהבי הטברנות בפרט. ברובע לדדיקה החדש יחסית, יש ברים וטברנות עם מופעים מצוינים כל השנה. חיי הלילה התוססים מושכים לשם קהל צעיר".
סלוניקיסלוניקי
"עיר אהובה עלי במיוחד בקיץ ובחורף". סלוניקי. צילום: שאטרסטוק

קפרניסי

"שווייץ של יוון. ככה מכנים את העיירה הציורית קפרניסי. בזכות הנוף הפראי שלה וההרים המקיפים אותה. בין סמטאות הבתים יש טברנות קטנות שמגישות אוכל יווני אותנטי לצד מוזיקה יוונית משובחת".

מיקונוס וסנטוריני

"שני איים מקסימים. בעונת הקיץ, הם מסמלים בעיניי את החופש המושלם ביוון. תמיד אהבתי את מיקונוס וסנטוריני. חוויית התיירות שם מדהימה. חופים מושלמים, טברנות קטנות ומופעים בקיץ. הכי מיוחד היא הקולינריה - אוכל מצוין במסעדות הקטנות על הטיילת המגישות בעיקר דגים מושלמים".
מיקונוסמיקונוס
"חוויית תיירות מדהימה". מיקונוס. צילום: 123rf
יווןיוון
"תמיד אהבתי את האי סנטוריני". צילום: 123rf

ארכובה

"הכי כיף לטייל בין הסמטאות הצרות והציוריות ולבלות בטברנות, בפאבים ולעשות שופינג בחנויות. בחורף זה המקום הכי טוב בעיניי לסקי".
יווןיוון
"הכי כיף לטייל בין הסמטאות הצרות". ארכובה, יוון. צילום: 123rf

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםיווןוידאופספורטופ 5

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: