אא

החלום ושברו: אחרי קפריסין גם מונטנגרו הוציאה את ישראל מרשימת המדינות הירוקות

אם תכננתם לטוס בקרוב לחופשה במונטנגרו היפה, תאלצו לחשב מסלול מחדש מאחר ומונטנגרו החליטה להשעות את ישראל מרשימת המדינות הירוקות בשל העלייה בתחלואה בישראל

האי סווטי סטפאן, מונטנגרו. צילום: ספיר פרץ זילברמן האי סווטי סטפאן, מונטנגרו. צילום: ספיר פרץ זילברמן

אחרי קפריסין גם מונטנגרו השעתה זמנית את ישראל מרשימת המדינות הירוקות המורשות להיכנס לשטחן ללא בידוד עקב  עלייה במספר ההדבקות היומיות והחריגה בקורונה מאמת המידה שקבעה כרף עליון: לא יותר מ-25 חולים פעילים לכל 100,000 אזרחים. החזרה תהיה אוטומטית ללא צורך בדיון נוסף ובהתאם לפרסום הרשמי של מספר החולים הפעילים בישראל. בארץ 9,150,000 אזרחים, כך שהרף אמור להיות לא יותר מ-2,250 חולים פעילים. חברות כמו ישראייר שתכננו להוציא טיסות למונטנגרו - יעד שרשם התעניינות גדולה בקרב הישראלים - כעת תאלצנה לשנות תכניות ולהמתין בסבלנות עד שרמת התחלואה בארץ תרד.

בשבוע שעבר הייתה זו קפריסין שהורידה את ישראל לקטגוריה B עקב העלייה ברמת התחלואה. אזרחים המורשים להיכנס לקפריסין ללא צורך בבדיקת קורונה החל מה-20 ביוני הם מהמדינות: יוון, מלטה, הונגריה, נורבגיה, אוסטריה, פינלנד, סלובניה, הונגריה, דנמרק, גרמניה, סלובקיה וליטא. ישראל נכנסה לקבוצת מדינות המצריכה מאזרחיה להצטייד באישור רפואי המעיד על תוצאה שלילית לבדיקת נגיף קורונה שבוצעה 72 שעות לפני ההגעה. קבוצה זו כוללת בין היתר את שווייץ, פולין, רומניה, קרואטיה, אסטוניה, צ'כיה וכאמור גם ישראל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםמונטנגרו

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: