אא

נפתח יריד התיירות הערבי' ATM בדובאי. ישראל משתתפת לראשונה

נציגים מ-62 מדינות, כולל ישראל, משתתפים ביריד, שנפתח במרכז הסחר העולמי בדובאי ויתקייםעד ה-19 במאי. זהו האירוע החי הראשון של תעשיית הנסיעות והתיירות הבינלאומית מזה 18 חודשים ונושאי הבטיחות והבריאות יזכו לעדיפות עליונה ביריד לצורך הגנה על כל האורחים

הביתן הישראלי אשתקד. צילום: פספורטניוז הביתן הישראלי אשתקד. צילום: פספורטניוז
2021 ATM - יריד הנסיעות הערבי (Arabian Travel Market), נפתח ביום ראשון ה-16 במאי, במתכונת רגילה. כפי שפורסם בפספורטניוז, היריד החשוב מתקיים השנה במרכז הסחר העולמי בדובאי (DWTC) החל מהיום, ה-16 במאי ועד יום רביעי ה-19 במאי. ראשי היריד מדגישים את ההקפדה על אמצעי הבריאות והבטיחות, ומנהלת התערוכה, דניאל קרטיס, שבה ומציינת את היותה של דובאי עיר בטוחה, כאשר איחוד האמירויות היא אחת המדינות המובילות בעולם בהיקף החיסונים נגד קורונה. התערוכה תתמקד באמצעים ובדרכים לחידוש התיירות בעולם הערבי ובעולם הרחב כולו, וישתתפו בה נציגים מ-62 מדינות, כולל ארגוני ועסקי תיירות, שיקימו ביתנים ותצוגות בתערוכה. בין המדינות המשתתפות, מלבד איחוד האמירויות הערביות, כמובן: ערב הסעודית, בחריין, גרמניה, קפריסין, טורקיה, מצרים, ירדן, איטליה, יוון, הודו, אינדונזיה, מלזיה, דרום קוריאה, המלדיביים, הפיליפינים, תאילנד, מקסיקו, ארה”ב, ולראשונה גם ישראל.

היריד יתקיים גם בגרסה וירטואלית בתאריכים 24-26 במאי, המיועדת בעיקר למשתתפים שאינם יכולים להגיע לדובאי נוכח המגבלות השונות עקב מגפת הקורונה. הנהלת היריד קראה לאנשי תיירות מכל רחבי העולם להשתתף ביריד ולקחת חלק במאמץ לשיקום התיירות הבינלאומית. ניתן עדיין להירשם ולשריין מקומות. ATM הוא האירוע החי הראשון של תעשיית הנסיעות והתיירות הבינלאומית מזה 18 חודשים ונושאי הבטיחות והבריאות יזכו לעדיפות עליונה ביריד לצורך הגנה על כל האורחים. מותגי תיירות בינלאומיים גדולים משתתפים ביריד ומוכנים לשתף ולהציע לאורחים את כל המוצרים האחרונים והמעודכנים שלהם. במסגרת היריד יתקיימו מפגשי ועידה בהובלת מומחים בתעשיית התיירות הבינלאומית. עם זאת, לאנשי התיירות, שלא יוכלו להגיע ליריד, וגם לאלה שישתתפו בו, מומלץ להירשם ליריד הווירטואלי, בו יתקיימו פגישות וידאו עם המציגים בתערוכה, תצוגות של מותגי תיירות בינלאומיים, פאנלים של דיונים ו'שולחנות עגולים', והכל באמצעות רשת וירטואלית מהירה.
יריד התיירות הערבייריד התיירות הערבי
הביתן הישראלי ביריד התיירות בדובאי הבוקר. צילום: פספורטניוז  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםפספורט UAE - GCC

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: