אא

מקומם של סוכני הנסיעות תחת אחריות משרד התיירות

השר רזבוזוב מוכן שסוכני הנסיעות הנמצאים כיום תחת אחריות משרד הכלכלה יפעלו תחת משרד התיירות והדרג המקצועי במשרדו בודק את ההשלכות של מהלך שכזה והרגולציות הקשוורות. פגישה עם מנכ"ל המשרד עשויה להכריע על כך

צילום: shutterstock| צילום: shutterstock|
סוכני הנסיעות רוצים מאוד להיות תחת אחריות משרד התיירות. שר התיירות, יואל רזבוזוב התבטא לא מכבר כי בכוונתו לקלוט את סוכני הנסיעות ולהכניס אותם למשרד התיירות, אך בפועל הדבר לא קרה עד היום. מסתבר כי קיים הבדל משמעותי בין סוכני הנסיעות היוצאת לבין מארגני התיירות הנכנסת מבחינת הרגולציה, מבחינת משרד האוצר וכיצד הוא רואה אותם. לכן במשרד התיירות לא ימהרו להכניס את הסוכנים אליהם והדרג המקצועי של המשרד לפי שעה הוא לא סבור שכך יהיה נכון מבחינת המשרד.

משרד הכלכלה תחת השרה, אורנה ברביבאי, אמור להיות המשרד האחראי על ענף סוכני הנסיעות, אך בפועל נראה שסוכני הנסיעות לא נמצאים בראש סדרי העדיפויות של משרד הכלכלה.

כעת, שר התיירות, יואל רזבוזוב, פועל לתקן את המצב ולהעביר את סוכני הנסיעות תחת מרדו כפי שהיה בעבר. אם אכן זה יקרה לבסוף, הסוכנים יעברו להיות תחת אחריות משרד התיירות, זו תהיה בשורה לסוכנים להיות תחת משרד ממשלתי שיפעל לטובתם.

רזבוזוב כבר הנחה את מנכ"ל המשרד הנכנס, דני שחר, לפעול בנושא.

  פגישה בין נציגי התאחדות משרד הנסיעות לבין מנכ"ל משרד התיירות דני שחר, אשר הייתה צריכה להתקיים בשבוע שעבר נדחתה בגלל מותו של נשיא מועצת החכמים של ש"ס, הרב שלום כהן  וזאת בגלל סגירה של חלקים נרחבים בעיר ירושלים. כעת, הפגישה אמורה להתקיים בתחילת חודש ספטמבר ולאחריה השר רזבוזוב יקבל את כל הנתונים מאנשי משרדו וקרוא לנציגי הסוכנים ולהכריע  בנושא ובהשלכותיו. הסוכנים שאמורים להיות תחת משרד הכלכלה מרגישים שבפועל אין להם באמת משרד ממשלתי שדואג ומטפל בצרכים שלהם. בעקבות מהלך שמובילה התאחדות משרדי הנסיעות תיערך פגישה עם ראשי משרד התיירות.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: