אא

המהלך של NCL: ביטול עד 48 שעות לפני ההפלגה בזיכוי מלא

בעקבות משבר הקורונה, נורוויג'ן קרוז ליין חושפת מהלך חדש של החברה הכולל מדיניות ביטול של 48 שעות להפלגות היוצאות עד ה-30 בספטמבר 2020. נשיא החברה: "אנחנו "מבינים לליבם של נוסעים השוקלים בזהירות את חופשתם הבאה"

Norwegian Jade חוזרת להפליג בחודש יולי מיוון. צילום: יח"צ NCL Norwegian Jade חוזרת להפליג בחודש יולי מיוון. צילום: יח"צ NCL
חברת הקרוזים העולמית Norweigian Cruise Line, חושפת היום מהלך חדש הכולל אפשרות ביטול קרוז עד יומיים לפני מועד הפלגה. בחברת הקרוזים מסבירים כי הצעד החדש מגיע כדי לעודד נוסעים לתכנן את חופשתם ללא חשש בזכות המדיניות החדשה - "מזמינים בראש שקט" - המאפשרת לאורחים המזמינים הפלגות היוצאות עד ל-30 בספטמבר 2020 לבטלן עד 48 שעות לפני מועד ההפלגה ולקבל זיכוי מלא (100%) תמורתן להפלגות עתידיות שיתבצעו עד ל-31 בדצמבר 2022. הצעה זו חלה על כל ההזמנות החדשות וכן על הזמנות שכבר בוצעו, החל מה-10 במרס 2020. "אנחנו מבינים לליבם של נוסעים השוקלים בזהירות את חופשתם הבאה ומעניקים להם ביטחון שעכשיו הוא הזמן הנכון להתחיל לתכנן", אמר הארי סומר, נשיא ומנכ"ל נורוויג'ן קרוז ליין, "חשוב לקחת חופשה. היא מאפשרת לנו לחזור ולהתחבר לאנשים החשובים לנו ביותר. למעשה, אני מצפה בכליון עיניים להפליג לאירופה הקיץ עם משפחתי ולגלות את היעדים המדהימים שבהם נבקר ביחד. אני מעודד את האורחים שלנו לעשות את אותו הדבר ולהרגיש בטוחים לבלות איתנו את הזמן החשוב הזה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםתיירותמבזקיםNCLנורווג'יאן קרוז ליין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: