אא

הממשלה אישרה מתן סיוע לעסקים עם מחזור של מעל 400 מיליון שקל שנפגעו בעקבות משבר הקורונה

לאחר מאבק ממושך של נשיאות המגזר העסקי, ארגון הגג של העסקים בראשות דובי אמיתי, יחד עם אמיר חייק, נשיא התאחדות המלונות, הממשלה אישרה במשאל טלפוני את הסיוע

צילום: 123RF צילום: 123RF
הממשלה אישרה היום (חמישי) את מתווה הסיוע לעסקים עם מחזור של מעל 400 מיליון שקל אשר נפגעו בעקבות משבר הקורונה. כזכור, בשבוע שעבר סיכם מנכל רה"מ החליפי, הוד בצר, בהנחיית רה"מ החליפי, בני גנץ בשיחה עם יו"ר נשיאות המגזר העסקי, דובי אמיתי, לעלות את מתווה הסיוע לאישור הממשלה, לאחר שהיה תקוע מזה חודשים ארוכים וכעת הממשלה אישרה זאת במשאל טלפוני. דובי אמיתי: "אני שמח שהמתווה סוף סוף אושר. ישנה חשיבות משקית וכלכלית משמעותית לסיוע לחברות במחזורים של מעל 400 מיליון שקל, הנטייה לחשוב שעסקים גדולים לא נפגעו הינה טעות יסודית. פגיעה בחברות הגדולות, יוצרת השפעה רוחבית על היקפי ההעסקה במשק, על שרשרת העסקאות כדוגמת רכישת חומרי גלם, שירותים ומוצרים מעסקים קטנים ועוד ועל כן הסיוע הוא קריטי. אמיתי סיכם ואמר: ״אני רוצה להודות ליו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני ולחברי הכנסת קרן ברק ומיקי לוי שלאורך כל התקופה הקשה הזאת, פעלו ופועלים ללא לאות לטובת העסקים בישראל".
יו״ר המגזר העסקייו״ר המגזר העסקי
יו״ר המגזר העסקי, דובי אמיתי. צילום: נשיאות המגזר העסקי נשיא התאחדות המלונות, אמיר חייק, החבר בנשיאות ופעל כל העת לאישור המתווה הכה חשוב לענף המלונאות: "כרבע מהמלונות בארץ לא זכו לשקל מהמדינה עבור סיוע בארנונה ובהוצאות הקבועות מאז פרוץ משבר הקורונה .אני שמח שהצלחנו סוף סוף לשכנע את מקבלי ההחלטות לתקן את העיוות, כדי שיאפשר גם למלונות אלו לקבל פיצוי על הפגיעה הקשה אותה ספגו. חשוב לציין, כי גם היום ענף המלונאות לא נחלץ עדיין מהמשבר ותלוי רבות בהתאוששות התיירות העולמית".
אמיר חייקאמיר חייק
אמיר חייק צילום: יח"צ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםאמיר חייקהתאחדות המלונותחדשות בארץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: