אא

רואנדה רוצים את הישראלים

משלחת רשמית של מדינת רואנדה האפריקנית וחברת התעופה "רואנדה אייר" אירחה היום (ה') סוכני נסיעות ועיתונאים ישראלים במסעדת Abrage ביפו. המטרה: לקדם את התיירות למדינת "אלף הגבעות" או אם תרצו ה"שווייץ של אפריקה" - הבית של גורילות ההרים הנדירות

סגן שגריר רואנדה בישראל סגן שגריר רואנדה בישראל

מה דעתכם לטוס לרואנדה שבאפריקה? דעתנו שעכשיו, שיש אליה טיסות ישירות מנתב"ג, זו הזדמנות נהדרת לבקר במדינת "אלף הגבעות" או אם תרצו, במדינה הנחשבת ל"שווייץ של אפריקה" והבית של גורילות ההרים הנדירות.

משלחת רשמית של מדינת רואנדה ושל חברת התעופה "רואנדה אייר" (שלקחה חלק בתערוכת התיירות הבינלאומית, ה-IMTM, שננעלה אתמול), אירחה היום (ה') סוכני נסיעות ועיתונאים ישראלים במסעדת Abrage ביפו. המטרה: לקדם את התיירות לרואנדה. בין המשתתפים, אריק ברמן, נציג אייר רואנדה בישראל; יעל וקסמן מאופיר טורס, נציגת אייר רואנדה; רונית הרשקוביץ, מנכ"לית ובעלים ספארי קומפאני וקונסולית כבוד של זמביה בישראל; "טלי יניב", מנכ"לית ובעלים "ספיריט"; איגור יורובסקי, מנכ"ל "אפריקה למתפנקים"; טל קופרמן, מנכ"ל ובעלים my trip; וכן נציגי גו טרוול ונוספים.

מעטים יודעים, אך רואנדה היא מדינה המציעה לא רק מפגש מרגש ומרתק עם גורילות ההרים, זן המצוי בסכנת הכחדה, אלא גם אירועי תרבות מקומית, אגמים בהם ניתן לעשות רפטינג בן מספר ימים, טיולי אופניים, ריזורטים ולודג'ים מפנקים ועוד ועוד.

נציגי רואנדה שדיברו באירוע, הדגישו כי רואנדה היא מדינה בטוחה מאוד עם תשתית תיירותית ראויה ואוכלוסייה ידידותית ואוהדת ישראל.

כאמור, חברת התעופה הלאומית של רואנדה החלה באחרונה להפעיל קו טיסות ישיר בתדירות של 3 טיסות בשבוע מת"א לקיגאלי בירת רואנדה - 5 שעות טיסה ואתם שם.

  virgine mutuyemariya, נציגת אייר רואנדה. צילום: ספיר פרץ זילברמן   פולקלור רואנדי בכיכר קדומים ביפו. צילום: ספיר פרץ זילברמן   אריק ברמן, נציג אייר רואנדה בישראל טל קופרמן, מנכ"ל ובעלים my trip. צילום: ספיר פרץ זילברמן   מימין אריאלה (כן זה שמה הפרטי) קגרוק, ראש מחלקת תיירות ושימור של רואנדה ונציגי תיירות נוספים מרואנדה. צילום: ספיר פרץ זילברמן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםרואנדהאייר רואנדה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: