אא

השפעת הקורונה: לשכת מארגני תיירות מצטרפת להפגנת הענק של ההתאחדות ביום שלישי

לאחר שנים של נתק בין הגופים, פתאל אמר לחברים כי: "חידלונה של הממשלה לקבל אחריות המתבקשת בכורח הנסיבות מביא אלפי משפחות אל סיפו של תהום כלכלית"

יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת מארגני התיירות הנכנסת לישראל. צילום: יחצ יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת מארגני התיירות הנכנסת לישראל. צילום: יחצ
כנראה שגם לקורונה יש אפילו דברים טובים, לראשונה אחרי נתק של שנים ודם רע, לשכת מארגני תיירות מצטרפת להפגנת הענק של התאחדות משרדי הנסיעות ביום שלישי בירושלים. יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת, כתב לחברי הלשכה בהודעתו על ההצטרפות להפגנה: "מצבו העגום של ענף התיירות, על כל חלקיו, הוליד הקמת מספר גופים והתארגנויות, כולם בשם המאבק על עתיד הענף, החברות והעובדים. חידלונה של הממשלה לקבל אחריות המתבקשת בכורח הנסיבות מביא אלפי משפחות אל סיפו של תהום כלכלית". ביום ג' הקרוב יערכו חברים מענף התיירות הפגנת ענק בירושלים בצעקה רמה לממשלה להתעורר. שלושת הגופים המובילים את ההפגנה הם: התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות, מטה עתיד התיירות, המטה להצלת תיירות חו"ל. פתאל עוד מציין כי: "הנהלת הלשכה החליטה לתמוך ולהשתתף במחאה המתוכננת ביום ג׳ בירושלים. חברי הלשכה נקראים להשתתף בהפגנה לאות הזדהות וסולידריות. חברים המעוניינים בסיוע בהסעה להפגנה יודיעו במייל ללשכה ואנו נארגן הסעה באוטובוסים למעוניינים."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםיוסי פתאללשכת מארגני תיירות נכנסתהתאחדות משרדי הנסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: