אא

אם לא היה airbnb, היינו צריכים לשלוח את התיירים בחזרה

כך אמר הבוקר שר התיירות בוועידת הנדל"ן. לוין: "פברואר 2018 היה יותר טוב מהחודשים הכי טובים בשנים 2015 ו-2016. כלומר, חודש ה- low season היה יותר טוב מחודשי ה-high season בשנים הקודמות....התפוסות במלונות בת"א ברבעון ה-1 יותר מברצלונה, יותר מבפריז"

שר התיירות הבוקר בועידת הנדל"ן. צילום: אורן טסלר שר התיירות הבוקר בועידת הנדל"ן. צילום: אורן טסלר

בכירי ענף הנדל"ן ושוק ההון התקבצו הבוקר (יום רביעי) בוועידת הנדל"ן השנתית של EY ישראל בשיתוף משרד עו"ד שטיינמץ הרינג גורמן ושות', שהתקיימה בת"א זו השנה ה-11 ברציפות.

יריב לוין, שר התיירות סיפר למשתתפים בפתיחת הכנס: "כשנכנסתי לתפקידי אמרו לי שאין לי שום סיכוי. יקר כאן ויש BDS. סיימנו עם שנת 2017 20% עליה לעומת שנה שעברה. הענף נמצא בצמיחה של 40-50% בכניסת תיירים. חודש פברואר 2018 היה יותר טוב מהחודשים הכי טובים בשנים 2015 ו-2016. כלומר, חודש ה- low season היה יותר טוב מחודשי ה-high season בשנים הקודמות".

לוין הוסיף ודיבר על המחסור במלונות ומקומות אירוח ואמר: "אנחנו נמצאים בפני אתר משמעותי: לאחר מספר שנים של סטגנציה יש עליה אדירה במספר התיירים אבל ללא מענה מתאים של מקומות אירוח. אני תומך באופן מוחלט בקיומו של airbnb. אם לא היה את זה, היינו צריכים לשלוח את התיירים בחזרה. יש לנו לא רק מחסור בתיירים, אלא גם ובעיקר מחסור במקומות אירוח. אכסניות כמעט ואין וכאשר נמצאים בעידן של טיסות מוזלות ומחירי מלונות גבוהים קשה מאוד למכור את ישראל לתיירים. אנחנו זקוקים להרבה יותר חדרים. התפוסות במלונות בת"א ברבעון הראשון עלו ב- 8% והגיעו ללמעלה  מ-83% תפוסה, כשהנתונים האמייתיים מדברים על קרוב ל-90%. יותר מברצלונה, יותר מבפריז".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: