אא

זאב הורן: "ג'נסיס תהפוך לאחת מחברות התיירות הגדולות בישראל"

לאחר שרכש 50% מחברות ג'נסיס ורפי שלף אינטרנשיונל, איש התיירות הוותיק, זאב הורן, מתכנן להמשיך במסע הרכישות. "כמו שבזמנו הקמתי את ישראייר שהתחרתה מול אל על וארקיע, ככה ג'נסיס תהיה חברה שתעסוק בכל התחומים והמובילות בארץ" // תוכן פרסומי

זאב הורן, בעלי ג'נסיס. צילום באדיבות קבוצת הורן זאב הורן, בעלי ג'נסיס. צילום באדיבות קבוצת הורן
בזמן שחברות תיירות רבות נאבקות על קיומן, יש מי שמאמין מאוד בענף שספג את המכה הקשה מכל בשנה החולפת ופועל להרחיב את עסקיו בתחום בחודשים האחרונים: איש התיירות הוותיק, זאב הורן, נערך להמשיך עם מסע רכישות שהחל באחרונה. בינואר השנה חברת ארנון פז מקבוצת הורן זאב אחזקות, שבבעלות הורן, רכשה 50% משתי חברות התיירות הנכנסת: חברת ג’נסיס וחברת רפי שלף אינטרנשיונל.

ארנון פז – המתמחה בארגון כנסים, אירועים ותיירות פנים – רכשה 50% מחברת ג’נסיס מידיו של חואן פרידמן המחזיק ב-50% הנותרים ומחצית מחברת רפי שלף אינטרנשיונל מידיו של רפי שלף, המחזיק אף הוא ב-50% הנותרים.

קבוצת הורן זאב אחזקות, המחזיקה גם בחברת הורן את ליבוביץ, בניהולה של לירון הורן.

"ג'נסיס תהפוך להיות לאחת מחברות התיירות הגדולות בישראל", אומר הורן לפספורטניוז. עוד לדבריו, החברה מתכוונת להתרחב עם עוד סניפים וכן לעסוק בכל התחומים: תיירות פנים, שייט, ספורט, טיולי תוכן, לציבור הדתי. זאת בנוסף לתיירות הנכנסת. הורן, שבעבר הקים את חברת התעופה ישראייר וגם את חברת התחבורה קווים, מוסיף ואומר, "כמו שידעתי להקים בזמנו את ישראייר שהתחרתה מול ארקיע ואל על ואת קווים שעשתה זאת מול אגד, ככה ג'נסיס שתהיה חברה שתעסוק בכל התחומים והמובילות בארץ".
חואן פרידמןחואן פרידמן
חואן פרידמן הורן, המשדר מוטיבציה גבוה ביותר להתרחב ולגדול בתחום התיירות בתוך מספר חודשים מצומצם, יודע שייקח זמן לענף התיירות להתאושש אך הוא גם מבין שכעת צריך להיבנות קדימה עם יסודות מוצקים. ג'נסיס תיירות נכנסת, בניהולו של חואן פרידמן, אף היא נערכת להתרחב כאשר התיירות הנכנסת תחזור לישראל. יצוין כי בשבוע שעבר טיפלה ג'נסיס בכל הקשור להבאת קבוצת הכדורסל של ולנסיה לישראל ששיחקה מול מכבי ת"א במסגרת היורוליג. פרידמן, העוסק שנים רבות בתחום התיירות הנכנסת מפגין אף הוא להט לגדול, אומר לפספורטניוז, "אנחנו מתכוונים לעשות מיזמים חדשים בתיירות הנכנסת ליהודי ארה"ב ובכלל ליהודים מכל רחבי העולם כמו טיולי בר מצוות, שורשים ואיחוד משפחות. כמו כן, אנחנו מתכננים קונגרסים בתחום הרפואה ומתכוונים להגדיל את התיירות הנכנסת לעוד מדינות ועם עוד יותר נישות שונות". בג'נסיס תיירות נכנסת מתכוונים להוסיף שפות נוספות בהן תתמחה החברה כדי לתת מענה רחב יותר. "אנחנו נעשה זאת עם השירות הכי טוב כמו שאנחנו יודעים לעשות", מבטיח פרידמן.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותתיירותמבזקיםתוכן פרסומיזאב הורן

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: