אא

זעם כלפי השרה גמליאל: "נסעה לטבריה רק כדי לתמוך בעיר שתספוג אחרי החגים מכה מקריסת התיירות הצליינית"

השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל, שנדבקה בקורונה והפרה את תנאי הבידוד, ממשיכה לעורר סערה ברשתות החברתיות. מנכ"ל ישראייר, אורי סירקיס, בפוסט סרקסטי: "היא הייתה השרה לשוויון חברתי. זכות השוויון החברתי היא הסיבה לאיסור על הישראלים לטוס לחו"ל. בסה"כ סיבה הגיונית"

גילה גמליאל, השרה לשיוויון חברתי. צילום אתר כנסת ישראל גילה גמליאל, השרה לשיוויון חברתי. צילום אתר כנסת ישראל
סערת גילה גמליאל, השרה להגנת הסביבה ולשעבר השרה לשוויון חברתי, שנדבקה בנגיף הקורונה והפרה בידוד - בעיצומה. זעם רב מופנה כלפי השרה ברשתות החברתיות שהפרה בצורה בוטה ובניגוד למצופה מנבחר ציבור את ההנחיות הברורות לפיהן אמורה הייתה לפעול לאחר שנמצאה מאומתת לקורונה. על אף שנדבקה בנגיף, גמליאל (ליכוד), תושבת תל אביב, בחרה להעביר את יום הכיפורים האחרון עם משפחתו של בעלה בטבריה. ואף יותר מזה, התפללה שם בבית כנסת.
גורמים בענף התיירות והתעופה זועמים אף הם על כך. וכך כותב אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר בדף הפייסבוק שלו: "היא הייתה השרה לשוויון חברתי. זכות השוויון החברתי היא הסיבה לאיסור על הישראלים לטוס לחו"ל, על פי ראש מערך בריאות הציבור במשרד הבריאות. בסך הכל סיבה הגיונית. השרה נסעה לטבריה, מתל אביב שזה קצת יותר מק"מ, רק בכדי לתמוך בעיר שהולכת לספוג, בתום החגים, מכה כלכלית אנושה נוספת, בשל קריסת התיירות הצליינית בסוף השנה האזרחית". 
ישראיירישראייר
"אז מה הבעיה? תנו לחברות הישראליות לטוס". אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר. צילום: רונן מחלב
עוד כותב סירקיס בסרקזם, "על הדרך הודבקו שם רק כ-25 איש בקורונה, שזו כמות נדבקים זהה ליציאות של 50 אלף ישראלים, שנמנעה יציאתם מנתב"ג בסוכות למדינות ירוקות. כך שבסך הכל אנחנו תיקו בכמות הנדבקים החדשים... אז מה הבעיה בדיוק? תנו לחברות הישראליות לטוס!".
אתמול (שני), אחרי שתיקה של יממה אחרי פרסום הדברים, הגיב גם שר הבריאות, יולי אלדשטיין אודות חברת מפלגתו (הליכוד). השר קרא לכל נבחרי הציבור, מהקואליציה ומהאופוזיציה כאחד, "הקפידו קלה כחמורה על כל הנחיה מהנחיות משרד הבריאות. אלו הנחיות שנכתבו בדם ואין לאיש פריבילגיה לא לקיימן".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםאורי סירקיס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: