אא

חוזרת לשגרה: גם רשת מלונות "מטיילים" פותחת את מלונותיה

לא רק מלונות יוקרה, גם מלונות "לואו קוסט" חוזרים לשגרה: רשת מלונות "מטיילים", המונה 6 בתי מלון בצפון הארץ, תפתח את מלונותיה ב-14 במאי בכפוף להנחיות משרד הבריאות

רשת מלונות מטיילים. צילום: אלברט אדוט רשת מלונות מטיילים. צילום: אלברט אדוט
רשת מלונות "מטיילים", המונה 6 מלונות בצפון הארץ, חוזרת לפעילות. לפספורטניוז נודע כי הרשת תפתח את מלונותיה ב-14 במאי בכפוף להנחיות משרד הבריאות. הרשת, הנמצאת בבעלותם של בת חן וטל ישועה, כוללת את המלונות: מלון מטיילים מלכיה, מלון מטיילים גשר הזיו, מלון מטיילים מטולה, מלון מטיילים ארץ דפנה, מלון מטיילים אילון וה-וילג' מלון מטיילים היושב על הירדן. הקונספט של מלונות "מטיילים" הוא אירוח כפרי: חדרים פשוטים עם ארוחת בוקר קלה והשוס, לוקיישן כפרי גדוש באטרקציות תיירותיות. באחרונה הודיעה הרשת כי תוציא מכלל שימוש בכ-100 אלף כלים חד פעמיים שבהם הגישה את ארוחות הבוקר בשנה ותכניס במקומם כלים רב-פעמיים. מוקדם יותר היום פורסם כאן כי רשת ישרוטל תפתח 3 ממלונותיה: בראשית, מצפה הימים ורויאל גארדן אילת החל מה-27 במאי, כחודש ימים מהיום.  
חוזרת לשגרה: רשת מלונות מטיילים פותחת מלונותחוזרת לשגרה: רשת מלונות מטיילים פותחת מלונות
פתוח החל מה-14 במאי. רשת מלונות מטיילים. צילום: אלברט אדוט   בתוך כך, נחשף בפספורטניוז כי התאחדות בתי המלון, שהחלה לגבש את ההנחיות לחזרה לפעילות של המלונות יחד עם משרד הבריאות ומשרד התיירות, מתכוונת לשכור את שירותיו של אפידמיולוג מומחה כבר בשבוע הבא שילווה את המלונות לאורך כל התהליך.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםרשת מלונות מטיילים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: