אא

כך נראית חופשה חלומית במלון ריץ-קרלטון בבחריין

מלון ריץ קרלטון בבחריין נמצא במרחק 11 קילומטרים בלבד מנמל התעופה. במלון, המתהדר בחוף ים פרטי סביב לגונה בגוון כחול עמוק, יש מגוון חדרי אירוח. גולת הכותרת, הן 23 וילות מרהיבות הפונות אל הים. עם בריכות פרטיות ובאטלר אישי. מהו החיסרון היחידי שלהן? שלעולם לא תרצו לעזוב. בשיתוף עם מלון ריץ קרלטון, בחריין

צילום: יחצ ריץ קרלטון בחריין צילום: יחצ ריץ קרלטון בחריין

הגעתי אל אחד המלונות האלגנטיים בבחריין, המוקף 20 דונמים של גנים פורחים ונושק לחופים הזהובים של המפרץ הפרסי. מיד עם הכניסה אל הווילה היוקרתית שלנו, לא יכולתי שלא לחוש תחושה אמיתית של רוגע ושלווה ומסתבר, שזה בדיוק המאפיין המרכזי של מלון ריץ-קרלטון בבחריין. הריזורט שוכן במרחק של 11 קילומטרים בלבד מנמל התעופה ובנוסף ל-245 חדריו, יש בו גם חוף ים פרטי סביב לגונה בגוון כחול עמוק, ביץ' קלאב אקסקלוסיבי וספא מפואר ששואב השראה מהים. אפשרויות הלינה במלון מגוונות וכוללות 31 סוויטות ו-42 חדרי קלאב, אבל היהלום האמיתי שבכתר המלון הוא 23 הווילות המרהיבות הפונות אל הים. כל אחת מהן מתהדרת ב-3 חדרי שינה, בבריכת טבילה פרטית ובבאטלר אישי, שישמח לתת מענה לכל בקשה. האדריכלות העיצובית, שואבות אמנם השראה משנות השישים, אבל אין שום דבר מיושן בווילות של הריץ-קרלטון בבחריין. כל אחת מהסוויטות מצוידת באביזרי הנוחות העדכניים ביותר, ומאפשרת לאורחים ליהנות מחוויה מרגיעה ומפנקת ככל האפשר. החיסרון היחידי? ייתכן שלעולם לא תרצו לעזוב. אחרי שחקרתי את הווילה, וקפצתי על אחת המיטות הרכות ביותר שהזדמן לי לישון עליהן, הפניתי סופסוף את תשומת לבי אל הנוף. מאזורים מסוימים בריזורט, יכולים האורחים ליהנות מנוף יפה אל המפרץ הפרסי, אך מהווילה שלנו נפרש נוף פנורמי מרהיב של הלגונה הציורית, ממש כאילו המלדיביים הגיעו למנאמה. ואולם המאפיין הבולט ביותר של הווילה הוא השלווה. היא חבויה לה בגנים הפורחים שמסביב, ומעניקה תחושה של בידוד מהעולם מבלי להיות מבודדים באמת – התרופה המושלמת לחיי היומיום הסואנים שלנו. מרשים לא פחות גם העיצוב, המשלב בין אלגנטיות מתוחכמת לאווירת חוף נינוחה. הטמפרטורה בבחריין יכולה להגיע באוגוסט ל-40 מעלות ויותר והעונה המומלצת ביותר לביקור בממלכה היא בין החודשים אוקטובר-מאי, כשמזג האוויר עדיין חם אך לא בלתי נסבל. ובכל זאת, האפשרות לטבול במימיה הצלולים של הלגונה בכל שעה משעות היום, היא לוקסוס של ממש. פרט לעיצוב המרשים ולמסעדות הרבות שפזורות בריזורט, מאפיין בולט נוסף שמשך אותי הוא הספא שלו. זו עוד סיבה טובה להתארח בריץ-קרלטון בבחריין, שכן הספא מזמן מקום מפלט שכולו טיפולים מרגיעים לגוף ולנפש, ומוצרי דגל ייחודיים להתחדשות ולרעננות. התרשמתי במיוחד מבריכת הטלסותרפיה הגדולה, החמימה והעשירה במינרלים, ובה גם סילוני הידרותרפיה להקלה על מכאובים, כך שכל מי שטובל בה יוצא מתוכה רענן ורגוע. אם אתם מעדיפים להוציא קצת אנרגיה, תיהנו בריזורט גם מחדר כושר חדיש, ממגרשי טניס לשפת הים, או ממגרש סקווש מקורה וממוזג. אני בחרתי בתרפיה ימית קטנה, ויצאתי לשוט בסירה הפרטית של הריץ-קרלטון, Pearl 1, שעוגנת במרינה המלכותית.

צילום: ריץ קרלטון בחרייןצילום: ריץ קרלטון בחריין
אחרי כל הפעילות הזו, נתקפתי ברעב וכעת, עמדה בפניי החלטה רצינית: הריץ-קרלטון בבחריין מציע לאורחיו 14 מסעדות ולאונג'ים, וכולם נשמעים מפתים באותה מידה. במסעדת La Med מוגשת ארוחת בוקר מפנקת ביותר, ואילו Ritz Gourmet Lounge מתמחה במנות אירופיות קלאסיות המוגשות באווירה המלכותית של סוף המאה התשע-עשרה – לחוויה עשירה במיוחד. אם אתם מעדיפים טעמים קצת יותר אקזוטיים, Nirvana מסתפקת את הסחורה ומשלבת בין מנות לחלל פנים שמגרים את כל החושים. מסעדת Primavera מתמחה באוכל איטלקי מסורתי עם נגיעות של מטבח עילי, ואילו Plums היא המסעדה לשוחרי המטבח החדשני. ארוחות קלות מוגשות במסעדת La Plage שלשפת הבריכה, או ב-Thai Lounge, והתה המפורסם של אחר הצהריים מוגש כאן ב-Lobby Lounge. אבל המסעדה האהובה עליי ביותר היא Cantina Kahlo האותנטית, שמציעה לאורחים את המסורת הקולינרית העשירה של מקסיקו, לצד מגוון רחב של מרגריטות. מאפיין נוסף שהופך את הריץ-קרלטון ליעד מושלם לנופש הוא ה-Club Level, שנועד להעניק תחושה של "מלון בתוך מלון" ולספק לאורחים רמה גבוהה עוד יותר של נוחות ושל שירות אישי. שתי קומות נפרדות הוקדשו לחדרי המועדון האקסקלוסיבי, כדי להבטיח לאורחים פרטיות מלאה וגם לאונג' נפרד שכולל בין השאר מזנון חופשי ומשקאות לאורך כל שעות היום. היה לי קשה מאוד לעזוב, יכולתי לבלות כאן שבועות ללא שום צורך (או רצון) לצאת מתחומי הריזורט. צוות העובדים האדיב להפליא, העיצוב המרשים והמתקנים המעולים הופכים את הריץ-קרלטון בבחריין לאחד ממלונות היוקרה המובילים בעולם.
צילום: ריץ קרלטון בחרייןצילום: ריץ קרלטון בחריין
למידע נוסף ולהזמנות, היכנסו לאתר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםבחרייןפספורט UAE - GCC

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: