אא

חזרה לים: Msc Grandiosa הפליגה לקרוז בים התיכון

קורונה מי? Msc Grandiosa - ספינת הדגל של חברת השייט MSC Cruises - יצאה אתמול (א') מנמל הבית בגנואה שבאיטליה לקרוז ראשון אחרי הפוגה ממושכת שכפתה מגפת הקורונה. כל הנוסעים עברו בדיקות קורונה. כמה בדיקות עברו אנשי צוות האנייה?

Msc Grandiosa. צילום: יח"צ Msc Grandiosa. צילום: יח"צ
אחרי הפוגה ממושכת יצאה אתמול (א') Msc Grandiosa - ספינת הדגל של חברת השייט MSC Cruises -  להפלגה ראשונה מנמל הבית בגנואה שבאיטליה בתפוסה של 70%. זו הספינה הראשונה בצי של Msc שחזרה להפליג. Msc Grandiosa יצאה לשייט של 7 לילות במערב הים התיכון. בשלב ראשוני זה, הפעילות בים התיכון תאפשר העלאת נוסעים אך ורק ממדינות שנגן. מהחברה נמסר כי פרוטוקול הבריאות והבטיחות של MSC Cruises מיושם ומוטמע באנייה לטובת כל האורחים והצוות הכולל בין היתר, בדיקת חום גוף, מילוי שאלון בריאות ובדיקת קורונה (מטושים) לכל אורח לפני העלייה לאנייה. רק לאחר השלמת הפעולות וקבלת התשובות, אורחים כשירים הורשו לצאת להפלגה על פי נהלי הבריאות והבטיחות החדשים הכוללים גם ניקיון המזוודות. https://youtu.be/sFQwYfkoUzQ
mscmsc
Msc Grandiosa לפני ההפלגה אתמול מנמל גנואה. צילום: יחצ msc

כמו כן, אורחי האנייה צוידו בצמיד MSC FOR ME חינם המפרט את כל האפשרויות ללא מגע יד אדם במהלך הקרוז כמו למשל, ביצוע תשלומים ופתיחת החדר. במקביל, כל אנשי צוות האנייה עברו בדיקות בריאות שכללו 3 בדיקות קורונה בשלבים שונים וכן תקופת בידוד לפני תחילת תפקידם. מהחברה נמסר כי גם לאחר ההפלגה,ייבדק כל אחד מאנשי הצוות באופן קבוע ובריאותם תהיה במעקב.

ג'אני אונוראטו, מנכ"ל MSC Cruises: "זה תענוג אמיתי עבורי להיות כאן ולהפליג באחת האניות הראשונות שלנו ולקבל את פני האורחים בחזרה. המטרה העיקרית שלנו במהלך החודשים האחרונים הייתה לנקוט באמצעים הנכונים שיגנו על בריאותם ובטיחותם של האורחים, הצוות והמקומות בהם אנחנו מבקרים. יחד עם זאת, פעלנו להבטיח שנוכל לספק לאורחים שלנו חופשת שייט בה יוכלו ליהנות ולחוות מכל הדברים שהאורחים שלנו אוהבים החל מפעילויות על הסיפון ועד סיורי חוף מוגנים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםמבזקיםוידאוMSC CruisesMsc Grandiosa

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: