אא

טיול עצמאי לסין – איך מארגנים טיול במדינה כל כך גדולה?

סין היא אחת המדינות המעניינות הן מבחינה תרבותית, היסטורית, כלכלית, טכנולוגית ועוד. רבים חוזים שסין שתהפוך למדינה המשפיעה ביותר ותשנה את מאזן הכוחות בעולם

סין, צילום: פיקסל סין, צילום: פיקסל

אך סין מעניינת לא רק מבחינה אינטלקטואלית או בהיבטים של אקטואליה, אלא גם עבור כל מי שחולם לבקר ולטייל במדינה שונה, בוודאי שונה מכל מה שאנחנו מכירים במערב. מדובר במדינה עצומה מבחינת הגודל שלה, יש בה אוכלוסיות שונות, רבדים של נוף, אתרים בעלי משמעות היסטורית, תרבותית ועוד. מי שמעוניין לבקר בסין, יכול לעשות זאת לבד, אך זה ידרוש ממנו לבחור אזור ספציפי אחד או לשבת על ספרים ואתרים ולבנות בעצמו את המסלול המתאים לכך. אפשרות אחרת, היא להזמין מקום בטיול מאורגן לסין דרך אחת החברות שמתעסקות בכך. בדרך כלל, מדובר על מסלול שנמשך שבועיים עד חודש, כולל בתוכו מגוון רחב של אתרים וערים בהם שוהים יום אחד או יותר. מאחר וטיול מאורגן לא מתאים לכל אחד, אזי אפשר ליהנות מאופציה משולבת, קרי טיול עצמאי לסין. הרעיון הוא, המטיילים פונים אל חברה שמארגנת סוג כזה של טיולים, החברה בונה עבורם מסלול מתאים, עושה עבורם את כל הסידורים הנדרשים, מספקת להם את כל המידע הרלוונטי עבור טיול בסין, והם יוצאים אליו לבד, בלי משתתפים נוספים, ואפשרי גם בלי מדריך (ניתן לשכור את שירותיו אם יש צורך בכך). הכל מתבצע על פי המסלול שהחברה בנתה.

איך יוצרים מסלול אפקטיבי בסין

מאחר ומדובר במדינה לא קטנה, זה לא פשוט לארגן טיול עצמאי בסין. לכן צריך למצוא מארגן שמתמחה בכך, לא רק בהיבט הטכני או הפרוצדוראלי אלא מעבר לכך, בהיבטים שקשורים לסין עצמה. היכרות עם התרבות וההיסטוריה, תרבות עם אתרים וערים שאסור לוותר על הביקור בהם, תנאי מזג אוויר והשפעות אחרות שיכולות להשפיע על אופי בניית המסלול. צריך גם לקחת בחשבון את משך זמן הנסיעה ממקום למקום והאם נכון לעשות את זה ביבשה או באוויר. ככל שהמארגן מכיר טוב יותר את סין ואת התנאים השוררים שם, כך הוא יוכל לבנות תוכנית טיול מתאימה למשתתפים והם יוכלו ליהנות מחוויה ייחודית ויוצאת דופן מבחינתם.

למי זה יכול להתאים?

טיול עצמאי לסין יכול להתאים לקבוצות שונות של אנשים. למשל, מבוגרים שיתקשו לטייל בסין לבד ואינם מעוניינים לטייל במסגרת טיול מאורגן. מקומות עבודה שרוצים להוציא את העובדים שלהם לטיול כיף או גיבוש בסין ולא מעוניינים לעשות את זה דרך טיול מאורגן. טיול כזה גם יכול להתאים לזוגות צעירים או משפחות שמעוניינות לבנות מסלול שמתאים הן להורים והן לילדים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סיןתוכן פרסומי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: