אא

אל על וקפה לנדוור בשת"פ: טיסת "נס חנוכה"

בטיסת אל על מרומא לתל אביב, קיבלו כל נוסעי הטיסה במתנה מכונת קפה ומארז קפסולות של לנדוור לרגל חג החנוכה וחגיגות 100 שנות פעילות ל'קפה לנדוור'

מירה פיזיצקי מירה פיזיצקי
נוסעי טיסת אל על 386LY מרומא לתל אביב נהנו מטיסה מיוחדת לכבוד חג החנוכה במהלך טיסת "Coffee on board", קיבלו כל נוסעי הטיסה במתנה מכונת קפה ומארז קפסולות של לנדוור לרגל חג החנוכה וחגיגות 100 שנות פעילות ל'קפה לנדוור'.

הנוסעים נהנו ממגוון פינוקים: מארזי לנדוור מיוחדים שהופקו לכל נוסעי הטיסה הכוללים קפסולות בטעמים ומארזי "רטרו" עם שקיות קפה שחור אישיות. כמו כן, נעשה מיתוג מיוחד וחגיגי של המטוס, חולקו סופגניות חמות, הופק תפריט אוכל שנבנה ובושל במיוחד לטיסה זו, אשר כלל ארוחה חלבית חמה והגשת קפה ושוקולד של לנדוור לנוסעי כל מחלקות השירות. במסגרת ההפתעות לאורך הטיסה, התבקשו הנוסעים לתלוש את כיסוי ראש המושב שהוכן מראש לפעילות, שם הופיעה הודעה בדבר מתנה של מכונת קפה עבור כל הנוסעים! מכונות הקפה המתינו לנוסעים עם נחיתתם, במסוע כבודה ממותג וחגיגי. מכונות הקפה באריזת מתנה על מסוע הכבודה. צילום: The Station   מירה פיזיצקי, רא"ג שירות בטיסה באל על: "החיבור עם מותג קפה לנדוור, מותג ישראלי אשר חוגג 100 שנים היה טבעי ומוצלח. כאמונים על מתן השירות בחברה, חשוב לנו לרגש את נוסעינו, להפתיע אותם, ולהזכיר להם שאתנו זה הכי בבית בעולם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםאל עלהזירהקפה לנדוור

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: