אא

אורלנדו במרחק 3 שעות טיסה: הכירו את יאס איילנד אבו דאבי

מסלול פורמולה המקיף את המלון שחציו בנוי על המים, פארקים ענקיים ממוזגים עם כל דמויות הילדים האהובות, נהיגה בפרארי ושופינג. מה עוד מסתתר באי המרהיב באמירות אבו דאבי? ועד איזה גיל ילדים מוזמנים להתארח שם בחינם?

מלון W אבו דאבי ומסלול הפורמולה שמסביבו. צילום: 123RF מלון W אבו דאבי ומסלול הפורמולה שמסביבו. צילום: 123RF

במרחק כ-3 שעות טיסה מישראל טסנו לא מכבר עם חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי,  Etihad Airways כדי לבחון מקרוב את האי תיירותי הייחודי והמרהיב יאס איילנד (Yas Island).

האי, הנמצא במרחק כרבע שעה נסיעה משדה התעופה של אבו דאבי, מתפרש על שטח של כ-25 קמ"ר. במקום, 8 בתי מלון מפוארים, קניון ענק, חופים, מרינה, מסעדות, ברים, חיי לילה תוססים ובמרכז - אטרקציות תיירותיות ופארקי ענק: עולם הפרארי, פארק וורנר ברדרס, עולם המים, קליימב, מסלול מירוצים סובב מרינה, קארטינג ועוד. ״אנו נרגשים להזמין את הנוסעים הישראלים ליאס איילנד ומציעים בימים אלו לילדים לנפוש חופשי וללא עלות עד ל-30.9.2021.

כל ילד מתחת לגיל 12 יוכל לשהות ולהתארח בחינם - ילד אחד על כל מבוגר״, מסר מנכ"ל Experience Hub, ליאם פינדלי. עוד לדבריו, "האירוח כולל גם כניסה לאטרקציות מרהיבות המוצעות באי, לצד ארוחות חופשיות בהתאם לפורטפוליו הנהוג במלונות השונים באי יאס איילנד מציע מגוון עצום של חוויות ייחודיות עטורות פרסים סביב פנאי ובידור כדוגמת פארקים יחידים במינם ואטרקציות, מרכזי קניות וקולינריה משובחת, מגרשי גולף, ספורט ימי ומוטורי לצד חוויות מוזיקליות מבדרות ואירועי משפחות״.

יאס איילנדיאס איילנד
יאס איילנד, אבו דאבי. צילום:123RF

W Hotel

בחרנו לישון במלון W, מלון בוטיק ייחודי (5 כוכבים) המשתייך לרשת המלונות Mariott. העיצוב החדשני של המלון וחווית השהייה בו, מספקות מוצר משלים לכל מה שצריך על האי. לא רק שחציו בנוי על היבשה וחציו על המים, המלון הוא גם היחיד בעולם שמסביבו מסלול פורמולה המארח מדי שנה את טורניר הגרנד פרי היוקרתי של פורמולה 1, כאשר מרפסות החדרים משקיפות ישירות למסלול ומספקות זווית צפייה רחבה. השנה, 2021, הטורניר ייערך בדצמבר וכמובן, שעם קיומו המחירים עולים משמעותית, כיאה ליוקרה של טורניר הגרנד פרי. בשאר הימים, אפשר ליהנות מצפייה (דרך מרפסת החדר או מכל פינה במלון המשקיפה על המסלול - ויש לא מעט כאלה) במתחרים בחוויית הנהיגה של Yas Marina Circuit, המתנסים על רכבי פורמולה, פרארי, אסטון מרטין ורכבי יוקרה שונים באחת מהאטרקציות שמציע האי.

W Hotel Abu DhabiW Hotel Abu Dhabi
W Hotel Abu Dhabi. צילום: רואי אזולאי
מלון W, אבו דאבימלון W, אבו דאבי
מלון W, אבו דאבי. צילום: רואי אזולאי
מלון W אבו דאבימלון W אבו דאבי
מלון W אבו דאבי. צילום: רואי אזולאי במלון 499 חדרים וסוויטות בעיצוב מודרני וייחודי עם הרבה סטייל, כאשר גם החדרים הסטנדרטיים גדולים, מפנקים ומאובזרים היטב בכל הנדרש ומעבר- מכונת קפה, משקאות מיוחדים, אביזרי בלוטות׳ שונים ורמקולים, Smart Tv שמתחבר לטלפון ואפילו שליטה על כלל תאורת החדר דרך שלט הטלוויזיה. בגזרת הסוויטות, מגוון קטגוריות, כאשר שיא הפאר מסתכם בסוויטת ה-WOW, דופלקס בגודל של 409 מ״ר הכולל בריכה פרטית ונוף של 180 מעלות למרינה ולמסלול המרוצים.
חדר סטנדרטי במלון Wחדר סטנדרטי במלון W
חדר סטנדרטי במלון W. צילום: רואי אזולאי
סוויטת ה-Wowסוויטת ה-Wow
סוויטת ה-Wow. צילום: יח״צ W Hotel

כמו כן, המלון מציע 7 מסעדות מסוגים שונים וברים מיוחדים. העיקרית שבהן היא ה-Garage - מסעדת פיוז׳ן מדליקה, המציעה ארוחות בוקר וערב, מטבח עשיר ומגוון במאכלים שונים מכל העולם. בר ה-Lounge הצמוד למסעדה, מספק גם הוא חוויה קולינרית עם קוקטיילים מיוחדים ומבחר משקאות הנעשים בסטייל על ידי הברמן שבבר המואר והצבעוני. גם הבריכה בגג המלון הופכת בערב לבר RoofTop מגניב ורחב עם נשנושים ומשקאות שונים. ארוחת ערב במסעדת ה-Garage. צילום: יח״צ W Hotel

מסעדת ה-Garageמסעדת ה-Garage
ארוחת בוקר במסעדת ה-Garage. צילום: רואי אזולאי
בר ה-Lounge במלון W אבו דאביבר ה-Lounge במלון W אבו דאבי
בר ה-Lounge במלון W אבו דאבי. צילום: רואי אזולאי

כעת ניגש לגולת הכותרת ביאס איילנד - הפארקים והאטרקציות.

הפארקים הפזורים באי נמצאים במרחק נסיעה של פחות מ-5 דקות (מונית תעלה לכם כעשרה שקלים), כאשר חלקם אפילו ממוקמים אחד ליד השני או בתוך הקניון במרחק הליכה. מלבד עולם המים ומסלול המירוצים סובב המרינה, כל הפארקים מקורים וממוזגים היטב, כך שבימים החמים ניתן לבלות בהם יום שלם מבלי להרגיש את החום הכבד השורר בחוץ. התקופה הכי טובה להגיע ליאס איילנד ובכלל לאיחוד האמירויות היא בין החודשים אוקטובר-אפריל. בחודשים אלה, מזג האוויר נעים ונוח משמעותית מבחודשי הקיץ החמים. למרות זאת, בשהותנו ביאס איילנד, על אף שבימים מסוימים הטמפרטורה בחוץ התקרבה ל-50 מעלות, לא הרגשנו זאת ובילינו בפארקים ואטרקציות במבנים מקורים. אופציה נהדרת לאלו שמעוניינים לחסוך, שכן, העלויות שלא בעונה נמוכות בהרבה מבעונת השיא.

Ferrari World

פארק שעשועים מקורה ענק בהשארת יצרנית רכבי הספורט האיטלקית - פרארי.

מבנה הפארק צמוד לקניון הגדול של היאס איילנד והכניסה אליו מתוכו. בפארק עשרות רכבות הרים, מתקנים, סימולטורים חדשניים, חוויות נהיגה בפרארי, תצוגות רכבים ועוד. הוא מעוצב בסגנון איטלקי, החל מהרחובות והתפאורה ועד למסעדות איטלקיות הפזורות בו. כלל הרכבות והמתקנים מעוצבים כרכבי פרארי וניתן למצוא בו מגוון פעילויות לכל הגילאים. בפארק נמצאת גם רכבת ההרים המהירה ביותר בעולם - Forumula Rossa. הרכבת מגיעה למהירות של כ-240 קמ״ש ולפני העלייה תקבלו אפילו משקפי רוח. Driving Experience - חווית נהיגה על פרארי בכבישים המהירים שליד הפארק כנוסע או כנהג, בליווי נהג מקצועי. אטרקציה זו אינה כלולה בתשלום הכניסה לפארק וכרוכה בתשלום נוסף. לחוויית נהיגה על הרכב היוקרתי תשלמו כ-800-1,000 שקלים (תלוי בדגם הרכב). במידה ותסתפקו בחוויית נסיעה היא תעלה לכם כ-500-750 שקלים (תלוי בדגם הרכב). ניתן להוסיף נוסע בעלות של כ-100 שקלים נוספים. כמו כן, לאחרונה הושקו בפארק שתי אטרקציות חדשות: הליכת גג תוך תצפית על האי וזיפ-ליין הכולל רכבת הרים ייחודית. עולם הפרארי. צילום: יח״צ עולם הפרארי

רכבת ההרים המהירה בעולםרכבת ההרים המהירה בעולם
רכבת ההרים המהירה בעולם. צילום: רואי אזולאי
תצוגות פרארי בעולם הפראריתצוגות פרארי בעולם הפרארי
תצוגות פרארי בעולם הפרארי. צילום: רואי אזולאי
חוויית נהיגה בפראריחוויית נהיגה בפרארי
חוויית נהיגה בפרארי. צילום: רואי אזולאי

Clymb

אטרקציית אינדור מדליקה הנמצאת בסמוך לפארק הפרארי. האטרקציה מציעה 2 חוויות ייחודיות נפרדות, האחת טיפוס על קירות ענק והשנייה סימולציית צניחה חופשית. בחוויה הראשונה תוכלו לטפס על קירות במגוון רמות וגבהים. דרגות הקושי משתנות ומיועדות גם למתחילים וגם למתקדמים בליווי מדריכים מקצועיים. במקום נמצא גם קיר הטיפוס המקורה הגבוה בעולם בגובה של 141 מטרים. בחוויה השנייה, תוכלו לנסות לרחף בצניחת רוח בתעלת ענק, מתקן המדמה צניחה חופשית (מתאים גם לילדים מגיל 3). המתחם כולל את הצניחה החופשית המקורה הגדול בעולם (כן, כן גם זה הכי גדול בעולם, כמו כל דבר שנעשה באיחוד האמירויות) המשתרע על פני שטח של 10 מטרים וגובהו 32 מטרים. גם בחוויית הריחוף, ילווה אתכם מדריך מקצועי לכל אורך השהייה בתעלה.

ClymbClymb
Clymb. צילום: יח״צ Clymb
קליימב - טיפוס על קירות ענקקליימב - טיפוס על קירות ענק
טיפוס על קירות ענק. צילום: רואי אזולאי
סימולציית צניחה חופשיתסימולציית צניחה חופשית
סימולציית צניחה חופשית. צילום: רואי אזולאי

Warner Bros. World™

פארק השעשועים המקורה הראשון של אולפני הקולנוע Warner Bros. עשרות מתקנים, רכבות הרים, אטרקציות אינטראקטיביות, מופעי בידור ועוד, במגוון רמות לכל הגילאים ובדמותן של הדמויות האהובות מהסרטים והסדרות של אולפני הקולנוע. מגיבורי העל האהובים: באטמן, סופרמן, וונדר וומן ועד לדמויות האנימציה הנצחיות מלוני טונס: טום וג׳רי, באגס באני, סקובי דו, הפלינסטונס ועוד. הפארק מחולק למתחמים שונים, כשבכל מתחם מתקנים ותפאורות מהסרטים, החל ממתחם מטרופולין (סופרמן) וגות׳האם (באטמן) ועד מתחם קרטון עם כל דמויות ה׳קרטונס׳. בפארק כ-20 מסעדות מכל הסוגים ומתחמי שופינג ייעודיים בכל מתחם סרטים.

פארק וורנר ברודרספארק וורנר ברודרס
פארק וורנר ברודרס. צילום: רואי אזולאי

Yas Marina Circuit

מסלול מירוצים באורך של כ-5.5 ק״מ, המקיף את המרינה ועובר גם מסביב למלון. במסלול מתקיים אחת לשנה אירוע הגראנד פרי היוקרתי של פורמולה 1 (ב-2021 בדצמבר), אירוע המהווה מוקד משיכה לתיירים, שכן, בזמן קיומו מתקיימות באי הופעות בינלאומיות של אמנים מוכרים מכל העולם. המקום מציע מגוון חוויות נהיגה (נהג/נוסע) ברכבים שונים החל מאסטון מרטין GT4 ועד לרכבי פורמולה שונים. כל נהג עובר הדרכה מקצועית ותדרוך טכני ממאמן המירוצים לפני העלייה למסלול. והמחירים? החל מכ-1000 שקלים לנהיגה של 20 דקות במסלול על אסטון מרטין ועד לכ-4000 שקלים לנהיגה על פרארי GT458. (נדרש להזמין מראש) במקום יש גם מסלולי קרטינג לכל הגילאים במחיר של כ-100 שקלים למבוגרים וכ-70 שקלים לילדים.

Yas Marina CircuitYas Marina Circuit
מסלול מירוצים סובב מרינה. צילום: יח״צ Yas Marina Circuit
חווית נהיגה על פראריחווית נהיגה על פרארי
חווית נהיגה על פרארי GT458 - עלות של כ-4000 שקלים ל20 דק׳ נסיעה. צילום: רואי אזולאי
מסלולי קארטינג לכל הגילאיםמסלולי קארטינג לכל הגילאים
מסלולי קארטינג לכל הגילאים. צילום: רואי אזולאי

Yas Waterworld

פארק מים ענק המשתרע על כ-15 דונם הכוללים עשרות מתקנים המבוססים על ״סיפור הפנינה האבודה״. בפארק מגוון מתקנים ואטרקציות שונות לכל הגילאים: מגלשות, רפסודות, רכבות הרים ומים משולבות, חוויות צלילה ואפילו אטרקציית VR תת ימית המאפשרת לצלול למציאות מדומה מתחת למים.

עולם המים יאס איילנדעולם המים יאס איילנד
עולם המים יאס איילנד. צילום: רואי אזולאי
אטרקציית VR תת מימית בעולם המים יאס איילנד אטרקציית VR תת מימית בעולם המים יאס איילנד
אטרקציית VR תת מימית בעולם המים יאס איילנד. צילום: Yas WaterWorld יח״צ

מה עוד אפשר לעשות ביאס איילנד והסביבה?

Yas Mall - הקניון הגדול ביותר באבו דאבי, מציע מעל 400 מותגים בינלאומיים ורשתות מוכרות, מתחמי אוכל, בתי קפה והכל בעיצוב מרהיב עם סדר מופתי בכל הנוגע לשמירת ההנחיות ועטיית המסכות. גם את בדיקת הקורונה שלפני החזרה לארץ ניתן לעשות בקניון. המרינה - בסמוך למלון נמצאת המרינה, אזור מלא במסעדות, ברים וחיי לילה שוקקים. מרכז הבילוי של אורחי האי. חוף הים של יאס איילנד - חוף ים רחב עם חולות לבנים ומים צלולים לאתנחתא קלה מהפארקים. מומלץ יותר בעונה ולא בחודשי הקיץ הלוהטים. כניסה חינם לאורחי המלונות ביאס איילנד.

Louvre Abu Dhabi - במרחק של כ-20 דקות נסיעה מהמלון נמצא מוזיאון הלובר שעל האי סעדיאת (Saadiyat). המוזיאון, סניף של הלובר הצרפתי המפורסם, הוקם בשנת 2017 בשיתוף פעולה בין איחוד האמירויות וצרפת במטרה להפגיש בין תרבויות שונות וכדי להאיר אור חדש על סיפור האנושות המשותף. במקום מוצגות מאות יצירות אומנות מרחבי העולם, בדגש ליצירת המגשרות בין אומנות המזרח לאומנות המערבית כולל יצירות של אמנים ידועים כמו דה וינצ׳י ואפילו ספר תורה עתיק. בכל המוזאון ניתן לצלם את יצירות האומנות הייחודיות שבו אך לא ניתן לפרסם אותן וניתן לפרסם את המרחבים החיצוניים והפתוחים שבמוזאון.

המוזאון פתוח בכל ימות השבוע (מלבד ימי שני) מהשעה 10:00 עד 18:30.

מרכז אבו דאבי - כחצי שעה נסיעה מהמלון נמצא מרכז עיר הבירה שם תוכלו להנות ממגוון אתרי תיירות, תצפיות שוות, חופי ים וכמובן להתרשם מהיוקרה של גורדי השחקים, מלונות הפאר והמבנים הייחודיים שבעיר. מומלץ לבקר במסגד שייח זאיד׳ - אחד המסגדים הגדולים בעולם, על שמו של מייסד איחוד האמירויות. הכניסה למסגד בחינם והוא פתוח בכל יום מהשעה 9:00-22:00 (בימי שישי החל מ-16:30). כדי להיכנס למסגד יש להקפיד על לבוש צנוע. כמו כן, שווה לבקר באחד המלונות היוקרתיים בעולם - Emirates Palace ובמעונו הרשמי של נשיא איחוד האמירויות - Qasr Al Watan.

Yas MallYas Mall
Yas Mall. צילום: רואי אזולאי
המרינה ביאס איילנדהמרינה ביאס איילנד
המרינה ביאס איילנד. צילום: יח״צ Yas Island
מוזאון הלובר אבו דאבימוזאון הלובר אבו דאבי
מוזאון הלובר אבו דאבי. צילום: רואי אזולאי
מסגד שייח זאיד׳מסגד שייח זאיד׳
מסגד שייח זאיד׳. צילום: רואי אזולאי

קורונה

נכון להיום, איחוד האמירויות מוגדרת ע״י משרד הבריאות כיעד באזהרת מסע חמורה והשבים ממנה נדרשים בבידוד. למרות זאת, המדינה מהמובילות בעולם בשיעור המתחסנים עם כ-70% מחוסנים בשתי מנות חיסון ורמת התחלואה במדינה יציבה. כבר בנחיתה ניתן לראות הקפדה ואכיפה מלאה של ההנחיות. בשדה התעופה, במלון, בקניון, בפארקים ובכל מקום בו תבקרו, חובת עטיית מסיכות ושמירת מרחק נאכפת בידי מאבטחים ואנשי צוות. פינות חיטוי והיגיינה פרושות בכניסה ובכל עבר. לאחר השימוש במתקני הפארקים מתבצע חיטוי מלא של כלל המושבים. אפילו בשולחנות במסעדות, בברים ובלובי המלון לא ניתן להושיב יותר מ-4 אנשים, כחלק מהנחיות שמירת המרחק. כלל העובדים בבתי המלון מחוסנים ומבצעים בדיקת קורונה אחת לשבוע. כמו כן, כלל תושבי האמירויות המבקרים בעיר מחויבים בהצגת בדיקת PCR שבוצעה ב-24 השעות שלפני כניסתם, כולל מחוסנים ומחלימים. כל אלה, נותנים הרגשה בטוחה ומאפשרים למבקרים ליהנות תוך הגנה מלאה מפני נגיף הקורונה.

כמה זה עולה? 

כפי שצוין בתחילת הכתבה, עד סוף ספטמבר, ילדים מתחת לגיל 12 משלמים על טיסות בלבד ולא משלמים על השהות באי ועל הכניסה לפארקים. חברת אמסלם טורס מציעה חבילות מלאות הכוללות: טיסה ישירה של Etihad Airways לאבו דאבי, העברות, לינה במבחר מלונות באי על בסיס ארוחת בוקר/חצי פנסיון כולל כניסה ל-3 פארקים בחינם. מחירים לדוגמה: מלון W  -  • חבילה מלאה של 4 לילות על בסיס ארוחת בוקר, החל מ-969 דולר לאדם בחדר זוגי (כולל טיסה ישירה, העברות, לינה וכניסה לשלושה פארקים). על בסיס חצי פנסיון, החל מ-1,145 דולר לאדם. • בראש השנה (5-10.9.2021) - מחיר חבילה מלאה של 5 לילות על בסיס ארוחת בוקר ל-2 מבוגרים + 2 ילדים עד גיל 12: 3,180 דולר. המחיר כולל: טיסה ישירה, העברות, לינה וכניסה לשלושה פארקים. • בסוכות (19-26.9.2021) - מחיר חבילה מלאה של 7 לילות על בסיס ארוחת בוקר ל-2 מבוגרים + 2 ילדים עד גיל 12: 3,260 דולר.  מלון הילטון (5 כוכבים) - • חבילה מלאה של 4 לילות על בסיס ארוחת בוקר החל מ-799 דולר לאדם בחדר זוגי (כולל טיסה ישירה, העברות, לינה וכניסה לשלושה פארקים). על בסיס חצי פנסיון, החל מ-870 דולר לאדם. בראש השנה (5-10.9.2021) - מחיר חבילה מלאה של 5 לילות על בסיס ארוחת בוקר ל-2 מבוגרים + 2 ילדים עד גיל 12: 2,796 דולר. המחיר כולל: טיסה ישירה, העברות, לינה וכניסה לשלושה פארקים. • בסוכות (19-26.9.2021) - מחיר חבילה מלאה של 7 לילות על בסיס ארוחת בוקר ל-2 מבוגרים + 2 ילדים עד גיל 12: 3,260 דולר.

לדברי יעקב אמסלם, בעלי ומנכ"ל קבוצת אמסלם טורס, "אנו נרגשים להשיק רשמית את חבילות הנופש האטרקטיביות שלנו ליאס איילנד אבו-דאבי, המסתמן כיעד החם הבא בקרב הנוסעים הישראלים. ישנה התעוררות לגבי הזמנת חופשות בחודשי יולי אוגוסט ובחגי תשרי. אנו מעריכים כי הביקושים יזנקו גם במהלך חודשי החורף, בשל היותו יעד חם ונוח במיוחד. חווית האירוח כוללת מלונות מפנקים, חופים מרהיבים ואינספור אטרקציות ייחודיות למקום Indoor ו- outdoor לכל המשפחה. עלויות חבילות הנופש משתנות ומותאמות לכל כיס, כשהן כוללות בתוכן גם כניסה חופשית ל- 3 פארקים מהמובילים בעולם, לבחירה, כך שמדובר בחיסכון אדיר עבור משפחות ובחוויה שלא נראתה כמותה בשום מקום". הכתב היה אורח של חברת אמסלם טורס ו-Experience Hub Abu Dhabi הסיקור המלא בפרופיל האינסטגרם של Passport_News בהייליט Yas Island >>

 
 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by passportnews - פספורטניוז (@passport_news)

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםאבו דאביאמסלם טורסאיחוד האמירויותפספורט UAE - GCC

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: