אא

יוון: בידוד עצמי של 7 ימים לכל המגיעים מחו"ל עד 21 בינואר

בנוסף, כל הטסים ליוון נדרשים הציג בדיקת קורונה שלילית שתעשה 72 שעות לפני טיסתם, וכן להיות מוכנים לאפשרות שידרשו לבצע בדיקת קורונה בכניסתם למדינה.

אתונה במח׳ עסקים החל מ-299 דולר. המבצע של אל על. צילום: פספורטניוז אתונה במח׳ עסקים החל מ-299 דולר. המבצע של אל על. צילום: פספורטניוז
אפקט המוטציה הבריטית נותנת את אותותיה גם ביוון השכנה, שהקשיחה את תנאי הכניסה וההגבלות במדינה. רשויות יוון הודיעו כי בסוף השבוע האחרון כי עד ה-21 בינואר מחוייבים כל הנכנסים ליוון מכל מדינות העולם, תיירים ואזרחים כאחד, להיכנס לבידוד עצמי של 7 ימים. הבידוד העצמי יכול להיות או בבית (לאזרחי יוון) או בכל מקום אחר עליו יצהירו הנכנסים למדינה כבר בשדה התעופה. בנוסף, כל הטסים ליוון נדרשים הציג בדיקת קורונה שלילית שתעשה 72 שעות לפני טיסתם, וכן להיות מוכנים לאפשרות שידרשו לבצע בדיקת קורונה בכניסתם ליוון. נוסעים המגיעים ליוון מבריטניה, נדרשים לאחר בידוד עצמי של שבוע, לבצע בדיקת קורונה נוספת לפני שיוכלו לצאת מהבידוד העצמי. מי מבינהם שיימצא חולה קורונה לאחר הבדיקה, יחוייב בשבועיים נוספים של בידוד. הכניסה ליוון מותרת רק לתושבי האיחוד האירופאי וזאת גם עד ה-21 בחודש ינואר 2021. יוון מאשרת לתושבים מ-9 מדינות שאינן נמנות על האיחוד האירופאי להיכנס ליוון והן: ניו זילנד, אוסטרליה, סינגפור, איחוד האמירויות, יפן, דרום קוריאה, תאילנד ורואנדה כולן מדינות יירוקות. למרות התחלואה הגבוהה בישראל, לישראלים עדיין הכניסה עדיין מותרת ליוון בכל שדות התעופה במדינה (עד 10,000 תיירים בשבוע), כמובן שלפי הכללים החדשים בכפוף לבדיקת קורונה לפני הטיסה, ובידוד עצמי בן 7 ימים. לעומת זאת, תייירים מרוסיה המגיעים ליוון מורשים להיכנס רק דרך שדות התעופה באתונה, סלוניקי והירקליון, וכמו כן יוון מאשרת רק 500 תיירים מרוסיה בשבוע.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: