אא

ים יבשה: טלי נוי, מנהלת MSC CRUISES בישראל, מונתה כסמנכ"לית מכירות ושיווק באיסתא

נוי, שהחלה את דרכה בענף התיירות בחברת איסתא, חוזרת לחברה ותיקח חלק פעיל בבניית התוכנית להתנעת הפעילות לקראת עונת התיירות 2021. מנכ"ל איסתא ישראל: "תוביל יחד עם צוות ההנהלה את השינויים הטכנולוגיים והתשתיתיים"

מימין: טלי נוי, אסף
גורן וניצה מרפלד. צילום: יח"צ מימין: טלי נוי, אסף גורן וניצה מרפלד. צילום: יח"צ
טלי נוי, שכיהנה ב-6 השנים האחרונות כמנהלת MSC CRUISES בישראל, מונתה כסמנכ"לית מכירות ושיווק באיסתא. תיכנס לתפקיד במהלך השבועות הקרובים ותיקח חלק פעיל בבניית התוכנית להתנעת הפעילות לקראת עונת התיירות 2021. נוי החלה את דרכה בענף התיירות בחברת איסתא, ובתפקידה האחרון בחברה הייתה אחראית על שיווק הסניפים. לאחר מכן, נוי פנתה לעצמאות וניהלה עסק פרטי לניהול פרויקטים שיווקיים ומסחריים בתחומים שונים. כאמור, ב-6 השנים האחרונות ניהלה את סניף ישראל של חברת הקרוזים האיטלקית, MSC CRUISES.
טלי נויטלי נוי
החלה את הקריירה בענף התיירות באיסתא. טלי נוי. צילום: יח"צ מנכ"ל איסתא, אסף גורן: "איסתא ממשיכה בשינויים האסטרטגיים כחלק מתכנית רב שנתית שהחלה עוד לפני פרוץ משבר הקורונה וכוללת גם שינוי במבנה הארגוני של החברה. כחלק מהתהליך, אני שמח לבקש לבשר על מינויה של טלי נוי כסמנכ"לית המכירות והשיווק של איסתא ישראל. טלי, תוביל יחד עם צוות ההנהלה את השינויים הטכנולוגיים והתשתיתיים שישפיעו על כלל ערוצי ההפצה עליהם אנחנו עמלים בשנתיים האחרונות. אנחנו גאים על ההחלטה שלא להאט את קצב הפיתוח גם בשנת 2021 למרות המצב בענף בשל הקורונה, ושמחים שטלי תשיק בחודשים הקרובים כלי עבודה חדשים ותהליכי ההטמעה של השינויים הרבים שנעשו באגף המכירות, שינויים שיאפשרו לסוכנים לתת שירות מצוין ולהציע מגוון של מוצרים במחירים אטרקטיביים באמצעות כלים טכנולוגים חדשים". עוד לדברי גורן: "במסגרת תפקידה, טלי תוביל את מערך המכירות שכולל את מערך הסוכנים בסניפים הפרוסים ברחבי הארץ ובמוקדים ואת מערך השיווק של החברה במסגרת התוכנית האסטרטגית שתתרכז בלקוח ובכלים דיגיטליים שיאפשרו חווית omni channel בכל ערוצי ההפצה לטיסות, מלונות וחבילות דינאמיות שיאפשרו להציע מחירים אטרקטיביים ושילובים שיאפשרו יתרון ייחודי על פני אתרים בינלאומיים".    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםסוכני נסיעותמבזקיםאיסתא

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: