אא

בגלל הקורונה: בוטל יריד התיירות הגדול בעולם

התרעות רבות מרחבי העולם, וגם זו של מכון רוברט קוך, האחראי על בקרה ומניעת מחלות בגרמניה, הובילו את הנהלת יריד ה-ITB שבברלין, להחליט על ביטולו. פספורטניוז פרסם כבר בשבוע שעבר כי היריד עלול להתבטל

צילום: פספורטניוז צילום: פספורטניוז

  בוטל יריד התיירות הגדול בעולם בברלין.

זו הפעם הראשונה מזה 54 שנים שיריד ה-ITB לא יתקיים. כזכור, כפי שכבר פורסם בפספורטניוז בתחילת השבוע, למרות ההכרזות של מארגני היריד כי הוא יתקיים כמתוכנן, רבים העריכו כי הם יאלצו לבטלו בסופו של דבר, בשל התפשטות נגיף הקורונה.

בהודעה, שפרסמה אתמול הנהלת היריד, היא עוד ציינה שמספר המבקרים ביריד, שהיה צפוי להתקיים בשבוע הבא בין ה-4 ל-8 במרץ, צפוי להיות נמוך עקב התפשטות נגיף הקורונה ברחבי העולם. הערב כאמור, התקבלה החלטה סופית לבטל את היריד.

מכון רוברט קוך הגרמני, סוכנות ממשלתית ומכון מחקר שאחראי על בקרה ומניעת מחלות, הכפוף למשרד הבריאות הפדרלי, פרסם התרעה חמורה, שבסופו של דבר, הכריעה לביטול היריד. עפ"י מכון רוברט קוך, גרמניה נערכת למגיפה, והמטרה היא למנוע את התפשטות הנגיף, ולכן יש לבטל טיולים, יש לסגור מקומות בהם מתקיימים מפגשים המוניים, והחיים הציבוריים בכלל צריכים להצטמצם. פרופ' לות'ר ויילר, נשיא מכון רוברט קוך, מודה כי הזמן הוא פקטור מרכזי בדחיית אפשרויות להתפשטות הנגיף, והוא מספר כי גם כעת מאות אנשים נמצאים תחת הסגר בגרמניה.

כשנשאל ספציפית על קיום יריד ITB, הוא השיב: "יש לסגור מקומות עם פגישות המוניות. יש לצמצם את החיים הציבוריים". פרופ' ויילר הוסיף, כי אירועים אחרים בוטלו, ותערוכה עם מספר קטן של מבקרים, בכל מקרה, תהיה פחות אטרקטיבית גם למציגים. הוא גם הדגים את הסיכון שבהתקהלות המונית, כפי שקרה ב'אוניית הקורונה', ש-20% מנוסעיה נדבקו בנגיף. ואכן, הערב החליטה הנהלת היריד על ביטולו.

כתבות אחרונות בנושא: 

הערכות: יריד התיירות הגדול בעולם, ה-ITB בברלין, עלול להתבטל    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותברליןITB

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: