אא

ישראל - טאיוואן: שת"פ בתחום התיירות

עומר כספי, ראש משרד הכלכלה והתרבות החדש של ישראל, הגיעה לאחרונה לטאייפי, להתרשם מאטרקציות התיירות שבעיר ובסביבה, ונפגש עם מנכ"ל משרד התיירות של טאיוואן לטובת הגדלת מספר התיירים בין שתי המדינות

טאיוואן. צילום: 123rf|משמאל מר עומר כספי (ראש משרד הכלכלה והתרבות של ישראל בטאייפי) מימין מר צ'או יונג חוי (מנכל משרד התיירות של טאיוואן) טאיוואן. צילום: 123rf|משמאל מר עומר כספי (ראש משרד הכלכלה והתרבות של ישראל בטאייפי) מימין מר צ'או יונג חוי (מנכל משרד התיירות של טאיוואן)
  מנכ"ל משרד התיירות של טאיוואן, מר צ'או יונג חוי, ניפגש לאחרונה עם ראש משרד הכלכלה והתרבות החדש של ישראל, עומר כספי. השניים דנו על הגדלת מספר התיירים בין ישראל לטאיוואן. מאז 2016, משרד התיירות של טאיוואן מפעיל דוכן קבוע בתערוכת התיירות הבינלאומית השנתית (IMTM), מארגן כנסים וסדנאות לסוכנויות תיירות, ומוציא משלחות היכרות לטאיוואן הן של סוכנויות תיירות והן של משפיענים. הפעילויות נעשות כדי לחשוף את המגוון הרחב של המקומות והאטרקציות שיש לטאיוואן להציע לתייר הישראלי, ולמתג את טאיוואן כיעד תיירותי במזרח הרחוק.   משמאל מר עומר כספי, מימין מר צ'או יונג חוי. צילום: משרד התירות של טאיוואן   מאז כניסתו לתפקיד, מר. כספי ביקר במספר מוקדי תיירות בצפון טאייפי. ראש משרד הכלכלה והתרבות של ישראל התרשם לטובה מפארק הגאולוגי "יאליאו" ומעיירות הכורי זהב לשעבר "ג'יופאן". מר כספי מצפה במהלך הקנדציה שלו, לבקר בעוד מקומות תיירותיים ולחוות את כל הטוב שיש לטאיוואן להציע. בטאייפי יתקיים השנה שוב מצעד הגאווה הגדול במזרח אסיה. בין ישראל וטאיוואן אין טיסות ישירות, אך כספי אומר שימשיך לדחוף לטיסות צ'ארטר בין ישראל לטאיוואן. בנוסף, הוא מקווה להגיע להסכם בין הצדדים בנוגע לתערוכת צילום ייחודית בשיתוף ישראל וטאיוואן. צעדים אלו, ועוד צעדים שמתכנן כספי יעזרו להגדיל את נפח התיירות בין ישראל לטאיוואן. מנכ"ל משרד התיירות של טאיוואן וראש משרד הכלכלה והתרבות של ישראל בטאייפי מצפים לשיתופי פעולה הדוקים בתחום התיירות.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםטאיוואןמשרד הכלכלהעומר כספי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: