אא

"לא היה משבר כזה אפילו לא בתקופת צוק איתן"

בכנס החירום של ענף הנסיעות נטען כי ענף הנסיעות נפגע קשה מאוד בשל התפשטות הנגיף, לטענת אחד מבכירי הענף: "השוק בהקפאה כמעט מוחלטת". הוחלט לקרוא לממשלה לקבל החלטה על פיצוי משרדי הנסיעות וענף התיירות

"יותר גרוע מצוק איתן". כנס החירום הבוקר "יותר גרוע מצוק איתן". כנס החירום הבוקר
בכנס חירום של התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות, בו השתתפו עשרות מבכירי הענף, הוחלט לקרוא לממשלה לקבל החלטה על פיצוי משרדי הנסיעות וענף התיירות בעקבות משבר נגיף הקורונה.
בכנס החירום אותו זימנה באופן דחוף מנכ"לית התאחדות סוכני הנסיעות בישראל טלי לאופר אפשטיין, נטען כי ענף הנסיעות נפגע קשה מאוד בגלל התפשטות הנגיף, לטענת אחד מבכירי הענף: "לא היה משבר כזה אפילו לא בתקופת צוק איתן, השוק בהקפאה כמעט מוחלטת" .
בהתאחדות סוכני הנסיעות מציינים כי מדובר בנזק של 50 אחוזים ויותר במחזורים על פי הנתונים של חודש פברואר, ולא ברור מתי ואם זה יסתיים. עוד נמסר מהתאחדות סוכני הנסיעות כי, רוב משרדי הנסיעות הם עסקים קטנים ובינוניים שלא בטוח שישרדו בתום המשבר הנוכחי.
על כן הוחלט לפנות לשרי הממשלה בבקשה לכנס ישיבה בהולה למרות הבחירות שבוע הבא וכבר לגבש מודל לפיצוי, מוצע לאמץ את אשר נקבע אחרי צוק איתן בעניין פיצוי בגין נזק שיכלול מסלול לשכר עובדים, מסלול לירידה במחזור, מסלול אובדן רווחים ומסלול להוצאות מיוחדות.
בימים הקרובים תוציא ההתאחדות פנייה ברוח הדברים לשרי הממשלה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםהתאחדות משרדי הנסיעותטלי לאופר אפשטייןנגיף הקורונה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: