אא

ירושלים של כנסים: איגוד סוכני הנסיעות האירופאי יקיים כנס בבירת ישראל

כנס בינלאומי נוסף בירושלים - איגוד התאחדויות סוכני הנסיעות האירופיות, אשר יתקיים ב 5-7 בדצמבר. חני סובול: "אנחנו רואים חשיבות רבה בחשיפתה של ישראל היפה שלנו לראשי התאחדויות סוכני הנסיעות של המדינות האירופיות"

ירושלים. צילום 123rf ירושלים. צילום 123rf
התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל בתמיכת משרד התיירות, תארח את הכנס החצי-שנתי ה- 118 של ECTAA (איגוד התאחדויות סוכני הנסיעות האירופי). בכנס ישתתפו כ- 60 בכירי התאחדויות סוכני נסיעות אירופאים, ומטרתו היא להגדיל את צינורות המכר של ישראל כיעד תיירותי אטרקטיבי, ובכך לתרום להמשך התנופה ושבירת השיאים בכניסות תיירים לישראל. החברות ב- ECTAA אפשרית רק להתאחדויות סוכני נסיעות המייצגות מדינה. באיגוד חברות 32 התאחדויות סוכני נסיעות המייצגות את מדינות אירופה, ועוד 4 התאחדויות בין-לאומיות, ביניהן התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל, החברה ב- ECTAA מאז 2016. משתתפי הכנס, יסיירו בירושלים, בים המלח, במצדה ובמדבר יהודה, שם יוכלו לחוות וללמוד על המוצר התיירותי בישראל. חברי ECTAA, יתארחו במלון לאונרדו פלאזה בירושלים של רשת פתאל והרשות ויטוסו בטיסות אל על.

  תגובות: שר התיירות, יריב לוין: "כנס ה-ECTAA בירושלים הוא עוד צעד, בשורה רבה של צעדים לשיווקה של ישראל, כיעד תיירותי מוביל. מדינת ישראל בשנת שיא בתיירות וזו הזדמנות טובה עבורנו להעמיק את הקשרים עם ראשי ההתאחדויות של סוכני הנסיעות של המדינות האירופאיות". יו"ר ההתאחדות, קובי קרני: "מברך על החלטת ECTAA לערוך את הכנס בישראל – החלטה שמעידה על ההערכה שיש בארגון להתאחדות הסוכנים הישראלית, ולא פחות מכך – הבעת אמון בישראל כיעד תיירות המתאים לקהל האירופי". מנכ"לית ההתאחדות, חני סובול – המכהנת כחברה פעילה בוועדת התעופה ויאט"א של ECTAA: "אנחנו רואים חשיבות רבה בחשיפתה של ישראל היפה שלנו לראשי התאחדויות סוכני הנסיעות של המדינות האירופיות, ובקידום היחסים ושיתופי הפעולה בין הגופים המקצועיים של התיירות באירופה וישראל. אנו מודים בראש ובראשונה לשר התיירות ומשרדו, וכן לחברות נותנות החסות, שנרתמו לקיום הכנס".  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםהתאחדות סוכני הנסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: