אא

לא הכול מושלם בגן עדן: ״פתאום התקשרו להודיע לנו שכולם בקבוצה חיוביים״

הנסיעה החלומית לסיישל קיבלה טוויסט צורם, כאשר כמה וכמה תיירים מחוסנים קיבלו תשובה חיובית לקורונה. ״אף אחד לא שלח לנו תוצאות בכתב ואנחנו תקועים" סיפרה אחת מהם

החוף המפורסם בלה דיג. צילום: אינגה מיכאלי החוף המפורסם בלה דיג. צילום: אינגה מיכאלי

גם חופשה מהנה של בטן-גב, מלונות יוקרה והרבה קוקטיילים לעת שקיעה יכולה להפוך בין רגע לחוויה לא נעימה.

זה בדיוק מה שקרה בימים האחרונים לכמה מטיילים ישראלים מחוסנים, לאחר שביצעו את בדיקת ה-PCR הנדרשת עד 72 שעות לפני החזרה ארצה, אך לא קיבלו את תוצאות הבדיקה והוגדרו כחיוביים לנגיף הקורונה.

"היה לנו טיול סוף הדרך, נהנינו מכל רגע, אבל הבדיקה עצמה לא הייתה נעימה וההתנהלות נראתה די מוזרה. הכול נכתב ביד ולא קיבלנו שום מספר לסימוכין. חיכינו לתוצאות הבדיקה עד שעה לפני הטיסה, כשלפתע התקשרו לומר לנו שכולנו בקבוצה חיוביים", סיפרה אחת המטיילות, "מאז אנחנו עדיין מחכים לקבל סמס או מייל שיאשר שאנחנו באמת חיוביים. אנחנו מרגישים תקועים."

בימים האחרונים התרבו בתקשורת ובקבוצות הפייסבוק הייעודיות לסיישל דיווחים על תיירים מחוסנים שקיבלו בעל פה תשובה חיובית, אך מעולם לא קיבלו את תוצאות הבדיקה בכתב ולכן נאלצו לשלם על עשרה ימים נוספים של בידוד ועל בדיקת קורונה נוספת בעלות של 160 אירו במרפאה ציבורית.

כמו כן, גם מטיילים שבחרו לעבור בדיקה נוספת במרפאה פרטית וקיבלו תשובה שלילית לא הורשו לעלות לטיסה, זאת בטענה שהבדיקה הראשונה יצאה חיובית.

מטיילת נוספת ציינה, "אני לא אומרת שזה בלתי אפשרי, יכול להיות שגם מחוסנים יחלו במהלך הטיול, אבל קשה לי להאמין שכולם אצלנו חלו בקבוצה. יותר מזה, עצם העובדה שלא קיבלנו תוצאה בכתב מחשידה מאוד, כי מצד אחד אנחנו לא יכולים להפעיל את הביטוח ונאלצים לשלם עוד אלפי אירו על ימי הבידוד, ומצד שני בלי תשובה כלשהי ביד אנחנו גם לא יכולים לצאת מהמדינה ולחזור ארצה. זה מאוד מתסכל."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםאיי סיישל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: