אא

לא רק שועי עולם: מלון "דוד המלך" בי-ם שייפתח ב-2 ביולי רוצה את הישראלים

אין מלך, נשיא מדינה, שחקן קולנוע או איל הון בעבר ובהווה שביקר בארץ ולא התארח במלון האייקוני "דוד המלך" בירושלים. עכשיו כשאין תיירים, רשת מלונות דן, אליה משתייך המלון, רוצה את הישראלים. כמה עולה סופ"ש במלון היוקרתי? לשבור תכנית חסכון ולקרוא

מלון המלך דוד ירושלים. צילום: יורם אשהיים מלון המלך דוד ירושלים. צילום: יורם אשהיים
לרבים מהאורחים רמי הדרג שהתארחו במרוצת השנים במלון "המלך דוד" האייקוני בירושלים, יש ערך משלו בוויקיפדיה. אין מלך, נשיא מדינה, שחקן קולנוע, זמר, אוליגרך או איל הון בעבר ובהווה שביקר בארץ ולא התארח במלון ההיסטורי. החל מחוסיין מלך ירדן ואנואר סאדאת ועד ג'ורג בוש, ביל קלינטון, ברק אובמה, דונלד טראמפ, אנגלה מרקל, ולדימיר פוטין, עמנואל מקרון, ברברה סטרייסנד, בונו סולן U2 ורבים נוספים. כעת כשאין תיירים, רשת מלונות דן, אליה משתייך המלון, רוצה במלון את הישראלים. מה היא מציעה? המלון שייפתח ב-2 ביולי עם מנכ"ל חדש, תמיר קוברין, מציע סופי שבוע מיוחדים עם סיורים בלעדיים לאורחי המלון שיועברו על ידי הארכיאולוג המקראי, ד"ר חיים כהן, בסמטאות העיר העתיקה, בשכונות ימין משה ונחלאות, בשוק מחנה יהודה ועוד. הסופ"שים כוללים גם קוקטייל שקיעה על גג המלון עם התצפית הפנורמית על העיר והרצאה על "סיפורה של ירושלים מראשית הזמן ועד העת החדשה". מרשת מלונות דן נמסר כי הבריכה של המלון וחדר הכושר יפעלו אף הם בהתאם להנחיות משרד הבריאות ובכפוף לאמנת בריאות שהרשת יזמה בעצמה תחת השם Stay safe & enjoy.

כמה עולה סופ"ש במלון המלך דוד?

4,290 שקל ל-2 לילות לזוג בסופ"ש כולל ארוחת ערב אחת. חברי מועדון דן ישלמו מחיר מופחת של 3,950 שקל. ההרשמה למועדון - חינמית. לקראת הפתיחה המחודשת של מלון "המלך דוד" ויתר מלונותיה, רשת מלונות דן מציעה פריסה של 10 תשלומים ללא ריבית.
מלון המלך דודמלון המלך דוד
מסעדת לה רגאנס במלון המלך דוד. צילום: רמי ארנול
מלון המלך דודמלון המלך דוד
בר יין במלון המלך דוד. צילום: יורם אשהיים
מלון המלך דודמלון המלך דוד
הבריכה במלון דוד המלך בירושלים. צילום: אורי אקרמן
מנכ"ל מלון המלך דודמנכ"ל מלון המלך דוד
ויש גם מנכ"ל חדש. תמיר קוברין, מנכ"ל מלון המלך דוד בירושלים. צילום: rohit chawla בתוך כך הודיעה רשת מלונות דן כי תפתח גם את מלון דן אכדיה הרצליה ב-25 ביוני ואת מלון דן כרמל חיפה ב-1 ביולי.    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםרשת מלונות דןמלון המלך דוד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: