אא

ליברמן למורי הדרך: "תתחילו לשנות מקצוע". מיכאלי: "לגיטימי להקריב את ענף התיירות"

ארגון מורי הדרך בתגובה: "ממשלה מנותקת ואטומת לב, שלא רואה ממטר עשרות אלפי אזרחים ללא שום הכנסה". ח"כ איתמר בן גביר: "חוסר רגישות משווע. ממשלה אטומה שמעניין אותה רק השררה והכבוד ששכחה את העם שנאנק תחת גזרותיה"

מירב מיכאלי, שרת התחבורה. צילום: כנסת ישראל מירב מיכאלי, שרת התחבורה. צילום: כנסת ישראל
במהלך דיון שקיימה היום (ראשון) הממשלה, התייחסו השרים בין היתר להשלכות של ההגבלות על הציבור ועל ענף התיירות. שרת התחבורה מרב מיכאלי אמרה בדיון ש"לגיטמי להקריב את ענף התיירות, אבל צריך פיצוי" ואילו שר האוצר ליברמן טען: "לגבי סוכני נסיעות ומורי דרך צריך לומר: תתחילו לשנות מקצוע".
בארגון מורי הדרך הגיבו בחריפות על להתבטאויות מיכאלי וליברמן ומסרו: "המסיכה הוסרה מעל פניה של הממשלה: זו ממשלה מנותקת ואטומת לב, שלא רואה ממטר עשרות אלפי אזרחים ללא שום הכנסה. ממשלה שלא מבינה שהיא זאת שגרמה לזה. מי שצריכים להחליף מקצוע הם שרת התחבורה הכושלת, שאת כשלונה כל אזרח מרגיש כל יום בפקקים, ושר האוצר שזורק ישראלים לגורלם המר. אנו אזרחים שומרי חוק שאוהבים את המדינה ומשמשים שגרירי הסברה שלה- בזמן שהמשק כולו נפתח אנו נותרנו מאחור״.
גם ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה על דברי שר האוצר ושרת התחבורה ואמר: "חוסר רגישות משווע. ממשלה אטומה שמעניין אותה רק השררה והכבוד ששכחה את העם שנאנק תחת גזרותיה". בן גביר הוסיף: "ממשלה שבעה במינויים ותפקידים, לעולם לא תבין את הרעב המובטל שכל מה שהוא מבקש זה לעבוד כדי להתפרנס ולעשות מה שהוא יודע".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: