אא

לינה בתל אביב בקיץ המתקרב

העונות בישראל מתחלפות מהר, לפני רגע היה פה קריר, כשלפתע הקיץ מגיע במהרה – זו סיבה מצוינת לנסוע לחופשה ולהנות מהעיר שתמיד מלאה בהפתעות לכולם – תל אביב \\ תוכן פרסומי

צילום: יואב פלד צילום: יואב פלד

למה דווקא בתל אביב?

תל אביב ידועה כעיר שתמיד תמצאו מה לעשות בה. החל מברים, מסעדות, גלריות אמנות ומוזיאונים שנחשבים לטובים בארץ, אטרקציות למשפחות והכל בנסיעה בתוך המדינה הקטנה שלנו. אם החלטתם להפוך את הנסיעה לתל אביב לחופשה, למה שלא תחשבו על הוסטל בתל אביב? מה שטוב בהוסטל, הוא המחיר, הנוחיות והתנאים. הרי כשאתם מגיעים לחופשה, לא תשבו כל היום בחדר – אתם תרצו לצאת לבלות ולחקור את כל הפינות המעניינות של העיר, ותאמינו לנו, בתל אביב לא חסר מה לראות. תל אביב נחשבת לאחת הערים הפופולאריות בקרב תיירים שבאים מחוץ לארץ, וגם מטיילים שמגיעים מהארץ כדי לראות את תופעת הטבע הזאת שנקראת תל אביב. במיוחד בחודשי הקיץ החמים, בהם החופים המפורסמים מתמלאים והשווקים התוססים קוראים לכם לבוא להתרשם ולהנות מהאווירה ומהמטעמים השונים – זה הזמן לחשוב ולארגן לעצמכם חופשה מהחלומות שלא תשכחו אף פעם, ולהוסיף כמה תמונות חדשות לאינסטגרם הפרטי שלכם.

לינה בתל אביב במחיר זול

כן, אנחנו יודעים שברגע שחשבתם על חופשה בתל אביב, עלה לכם המחיר הגבוה של לינה למשפחות בתל אביב. אבל מה אם נגיד לכם שזה לא חייב להיות יקר בכלל? תוכלו לחסוך את הכסף שלכם ולא לשים אלפי שקלים על כמה ימים של חופשה בעיר הגדולה, והכל בזכות הוסטלים בתל אביב. הוסטל הוא מקום יותר זול, תוכלו לחסוך את העלויות של הלינה למחיר משתלם במיוחד. אירוח קבוצות בתל אביב נהיה דבר מאוד נוח ונגיש לכל אחד, כי היום אם תרצו לבוא להתארח בספוט הוסטל שממוקם ליד המון אטרקציות ומקומות בילוי נהדרים, חדר של שישה אנשים יעלה לכם רק 800 שקל – זה מחיר מדהים ואטרקטיבי במיוחד לחברה צעירים שמחפשים מקום להניח בו את הראש אחרי יום ארוך של טיולים. התנאים בהוסטל מעולים, הוא כמעט חדש מהניילונים והמקום ייתן לכם את החוויה הטובה והזולה ביותר. צילום: יואב פלד ספוט הוסטל ממקום באזור הנמל, והוא נחשב למלון בנמל תל אביב – אבל במחיר שאף מלון באזור לא מכיר. נמל תל אביב נחשב לאחד המקומות שכל אחד חייב לטייל בו לפחות פעם אחת בחייו – לבקר בין החנויות, להנות מהאווירה והאנשים שמסתובבים באזור, ולהנות מאוכל טעים שיש רק שם. אזור נוסף שנחשב לאחד המוכרים הוא פארק הירקון, בו תוכלו לבלות שעות ולהנות מאטרקציות שונות כמו שייט בסירות, טיפוס על קיר טיפוס, רכיבה על אופניים, או סתם לשבת על הדשא הירוק ביותר בתל אביב ולעשות פיקניק עם כל החברים והמשפחה. את החדר בהוסטל תוכלו להתאים לפי מספר האנשים שנמצאים איתכם, החל מחדר יחיד או מיטה בתוך חדר משותף, זוגי וכן הלאה. אם אתם משפחה שבאה עם ילדים וברצונכם לפצל את החדר, גם לזה ניתן לדאוג. הוסטלים בתל אביב היא חוויה בלתי נשכחת – במיוחד בחודשי הקיץ כשהמחירים עולים, אך גם הרצון לצאת לחופשה. כמוכם, עוד המון אנשים מגיעים להוסטלים. מה יותר נחמד מלהכיר חברים חדשים? בספוט הוסטל תוכלו למצוא כמה אזורים משותפים כמו הלובי שיש בו מתחמי אירוח נעימים ופעילויות לילדים ולמבוגרים, מטבח משותף בו תוכלו לחלוק מתכונים או לבשל ביחד, חדר עבודה לכל אותם האנשים שלא יכולים להתנתק מהעבודה וחייבים לרגע להציץ אל תוך הלפטופ – תוכלו לחלוק סודות עסקיים, או סתם לעבוד בחלל עבודה משותף.

תנאים מעולים

אנחנו יודעים שעשינו לכם חשק לסגור כמה לילות בספוט הוסטל הנהדר. התנאים בו הם מעולים וגבוהים, ממש כמו בבית מלון. בחדרים יש מיטה נוחה, מיזוג בהתאם לעונת השנה, מקום בו תוכלו לאחסן את החפצים שלכם, שקעים לחשמל, ומנורת לילה קטנה. החדרים נקיים וחדשים ואם תרצו פינוקים נוספים, תוכלו לרדת לבר של ההוסטל או למסעדה ולהנות מארוחה טעימה ומזינה. המיקום של ההוסטל מתאים מאוד לאנשים ללא רכב, כי הוא סמוך למקומות בילוי מהנים כמו הים, ברים ומסעדות טעימות – אבל אם תחליטו שאתם רוצים לצאת ולחקור יותר את העיר, התחבורה הציבורית נגישה לכל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תל אביבתוכן פרסומי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: