אא

מלון עם פקידת קבלה וירטואלית

שירות חדש מציע לבתי המלון תוכנת תקשורת לשיחה ישירה בלי מגע בין האורח לפקידת הקבלה

קשר עם פקידת קבלה וירטואלית. צילום: מאסטר מיינד קשר עם פקידת קבלה וירטואלית. צילום: מאסטר מיינד
בימים אלה כשהמשק מתחיל לחזור לשגרה, תחת כללי מיגון ייחודיים, סטארט-אפ ישראלי בינלאומי חדש מייתר את הצורך בפקידת קבלה בבית המלון ומאפשר לתת לאורחי המלון את כלל שירותי הקבלה באמצעות שיחת וידאו. חברת מאסטר-מיינד (master-mind.co) מספקת שירותי קבלה באמצעות צוות נשות קבלה, כשהשירות מתבצע באמצעות תוכנת תקשורת, הדומה ל'זום' ומועברת בווידאו, כך שהאורח רואה את פקידת הקבלה בזמן השיחה. כיצד עובדת המערכת? בבית המלון מותקן טאבלט עם אפליקציית התקשורת של מאסטר-מיינד, וכאשר האורח מתקשר לקבלה, פקידת הקבלה מופיעה מולו בשיחת וידאו. פקידת הקבלה נותנת מענה במגוון תחומים: ביצוע צ'ק אין: זיהוי האורח, חיוב ותשלום, מתן מפתחות או כרטיס, מתן קוד לאינטרנט טיפול בתקלות: טלוויזיה, ראוטר, שלטי הטלוויזיה וכו' מתן אקסטרות: מגבות, סדינים, סבון ושמפו וכו' מידע לאורח: חנויות וסופרמרקטים, תחבורה ציבורית, חניונים, מסעדות וכו'. המערכת של מאסטר-מיינד מתאימה לכל מערכות הניהול המלונאיות (PMS): אופטימה, מיני -הוטל, או כל מערכת אחרת, וניתן להתאים את המערכת לצרכים הייחודיים של בית המלון. כמו כן, בסיום כל התקשרות מדרג האורח את השירות הניתן ע"י פקידת הקבלה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: