אא

מלון קדמא של רשת ישרוטל ייפתח ב-1 באוגוסט

אם לא תהיה החמרה בהגבלות נוכח גל התחלואה, רשת מלונות ישרוטל תפתח ב-1 באוגוסט את מלון קדמא - המלון הראשון שלה בשדה בוקר סמוך לצריף בן גוריון. חדר פנוי באוגוסט כבר אין להשיג. כמה יעלה לילה בספטמבר?

מלון קדמא. צילום: עדי עמרני מלון קדמא. צילום: עדי עמרני

אם ההגבלות לא יחזרו ובגדול נוכח גל התחלואה הגואה בארץ, רשת מלונות ישרוטל תפתח את מלון קדמא בשדה בוקר שבנגב ב-1 באוגוסט. את המלון, הסמוך לצריף בן גוריון על דרך הבשמים ההיסטורית, הקימה חברת נאות בוקר שבבעלות היזמים יעקב מורדוך ורוני פלד וקיבוץ שדה בוקר. תחילה, רשת מלונות רימונים הייתה אמורה לנהל את המלון ואף חתמה על הסכם ניהול, אך בסופו של דבר רשת ישרוטל היא זו שמנהלת את המלון. בועז צור הוא מנכ"ל המלון.

ישרוטלישרוטל
בריכה חיצונית במלון קדמא. צילום: יח"צ ישרוטל

מלון קדמא הוא המלון הראשון של רשת ישרוטל בשדה בוקר - מבנה בסגנון חאן נבטי עם 163 חדרים וסוויטות בצבעי אדמה המתכתבים עם הסביבה המדברית בו נמצא המלון. כמו כן העיצוב של המלון כולל עץ, אבן וטייח אבן. במלון יש גם בריכה חיצונית מוקפת צמחייה, חדר יין וספא. במלון יועסקו כ-200 עובדים שעוברים בימים אלה הדרכה לקראת הפתיחה המתוכננת ב-1 באוגוסט, כאמור, במידה ולא יהיו שינויים מחמירים בהגבלות נוכח התחלואה הגואה. ליאור רביב, מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל לפספורטניוז, "אין מלונות כאלה בארץ. מלון לא סטנדרטי עם חדרים סופר מיוחדים".

ישרוטלישרוטל
מלון קדמא. צילום: גדעון לוין כמה עולה לילה במלון? עקב הביקושים הגבוהים המלון בתפוסה מלאה במהלך אוגוסט וניתן להזמין כרגע אירוח לשהיות במלון רק החל מה-1 בספטמבר. על פי בוקינג.קום, המחירים בחודש ספטמבר במלון הם החל מכ-800 שקל ללילה לזוג.
ישרוטלישרוטל
הכניסה למלון קדמא. צילום: יח"צ ישרוטל  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםליאור רביבישרוטלנופשים בישראלמלון קדמא

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: