אא

מלון Four Seasons איסטנבול שופץ ונפתח מחדש. כמה עולה לילה?

מבנה בית המלון היוקרתי שימש בעבר כבית כלא העכשווי הראשון של איסטנבול שנבנה בין 1918 ל-1919. לרגל הפתיחה המחודשת, המלון מציע 10% הנחה לחדר זוגי ל-3 לילות ו-100 אירו קרדיט לשימוש במסעדות וביתר מתקני המלון

מלון Four Seasons איסטנבול. צילום: יח"צ מלון Four Seasons איסטנבול. צילום: יח"צ
מלון Four Seasons Istanbul at Sultanahmet השוכן בעיר העתיקה של איסטנבול טורקיה, יפתח מחדש לאחר שיפוץ מקיף. מבנה המלון שימש בעבר כבית כלא העכשווי הראשון של איסטנבול שנבנה בין 1918 ל-1919. מחיר ללילה במלון החל מ-900 דולר. לרגל הפתיחה המחודשת המלון מציע 10% הנחה לחדר זוגי למזמינים 3 לילות ו-100 אירו קרדיט לשימוש במסעדות או בכל אחד ממתקני המלון, בין התאריכים: 1.8.22 ועד 30.10.22. במסגרת השיפוץ, כל חדרי המלון, שנפתח לראשונה בשנת 1996, שופצו באותה שפה עיצובית של החללים הציבוריים. המלון מוקף בנופים של מסגד איה סופיה, המסגד הכחול וים מרמרה. חללי הפנים של המלון עוצבו על ידי סטודיו העיצוב של מרטין גודארד וג'ו ליטלפייר.. הסטודיו הפך את המלון למעין נווה מדבר עירוני. המרפסת שנוספה למלון, תוכננה כדי ליצור אזורים לסעודה ולבילוי.
מלון Four Seasons איסטנבולמלון Four Seasons איסטנבול
מלון Four Seasons איסטנבול. צילום: יח"צ זאת ועוד, במלון נפתחה מסעדה חדשה בחצר בית המלון - מסעדת AVLU בראשותו שף המלון Özgür Üstün, המציעה את מיטב המטבח האנטולי. כמו כן, על גג המלון פועל Sureyya - בר המשקיף למסגד הגדול איה סופיה, המסגד הכחול וקו הרקיע של העיר העתיקה. בנוסף, במלון יש בר חדש לינגו לינגו, הממוקם במרכז הבניין ולצידו חלל הסעדה נוסף, המתמקד בפירות ים ומתאים לאירועים פרטיים. במלון יש גם ספא המציע, בין היתר, ספר גברים טורקי מסורתי, חמאם טורקי, סלון יופי וחדר כושר מצויד היטב. חללי האירועים ממוקמים בקומת הקרקע של המלון, ולאחר השיפוץ זכו לאקוסטיקה ותאורה משופרים. מרטין גודארד: "המעצבים שלנו חקרו סגנון, דפוסים ופרטים עתיקים של איסטנבול וזיקקו את ההשפעות הללו דרך פילטר עכשווי, ליצירת עיצובים הרמוניים למבנה ולסביבה". טארק מוראד, מנכ"ל בכיר של Four Seasons Hotels Istanbul: "המלון עוצב בהשראת התרבות וההיסטוריה העשירה של איסטנבול וימשיך את דרכנו כמלון היוקרה היחיד בעיר העתיקה, עם דירוג של חמישה כוכבים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםטורקיהמלונות באיסטנבול

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: