אא

הורידו את המלפפונים מהעיניים: בואו לגלות את חמישה ממלונות הספא הטובים בעולם

באיזה ספא יש לכם את הסיכוי הגבוה ביותר לפגוש את אובמה ומרקל בחלוק? למה דווקא בלונדון כדאי לבחור במלון ספא שנמצא מטר מכיכר פיקדילי ובאיזו עיירה ביפן אפשר לראות את הר הפוג'י בעודכם יושבים במעיין חם? קבלו את 5 מלונות הספא הכי אהובים על Two Flying Boys

שלוס אלמאו. צילום: Two Flying Boys שלוס אלמאו. צילום: Two Flying Boys

מלון קפה רויאל, לונדון

לונדון היא לא היעד הראשון שעולה בראש כאשר חושבים על מלונות ספא אבל דווקא בגלל זה אנחנו כ"כ אוהבים את קפה רויאל. בסוף יום בו "חורשים" את העיר, על הדרך "עוצרים רק לרגע" ב-703 חנויות ולפני הארוחה, ההצגה והדרינק של הערב, מציע הקפה רויאל גם ספא שהוא החלום הרטוב, תרתי משמע, של כל מבקר בעיר: בריכה מקורה וגדולה, חמאם, סאונה, ג'קוזי ו-9 חדרים המציעים מגוון טיפולי גוף ופנים בסטנדרטים הכי גבוהים שיש ללונדון להציע. בלי קשר, מציע המלון גם חדרים מפנקים במיקום מעולה - סמטה קטנה ושקטה היוצאת מרחוב ריג'נט שמוך לכיכר פיקדילי – וארוחת בוקר טעימה שהפכו אותו למלון האהוב עלינו בעיר.

מלון קפה רויאל, לונדון: אי של שקט בסוהו של לונדוןמלון קפה רויאל, לונדון: אי של שקט בסוהו של לונדון

מלון קפה רויאל, לונדון: אי של שקט בסוהו של לונדון. צילום: מלון קפה רויאל

Victoria Jungfrau Grand Hotel & Spa, אינטרלאקן, שווייץ

לא רק שהמלון הזה נמצא באחת העיירות היפות בעולם והוא המלון הכי טוב עם הנוף הכי יפה בה, בתוכו יש את הספא הגדול ביותר באירופה - 5,500 מ"ר(!!!) שטחו. ספא Nescens של הויקטוריה כולל עשרות חדרי טיפולים המציעים עשרות טיפולי גוף וקסמטיקה של מוצרי החברה או חברת Sensai היפנית. במתחם העצום יש גם אזורים לגברים בלבד, לנשים וכאלה מעורבים ובהם סאונות, חמאם, ג'קוזי עם מגוון ג'טים תחת כיפת השמיים עם שורה ראשונה לנוף האלפים (היונגפראו). במקום אפילו מתחם ספא פרטי שניתן לשכור לשימושכם בלבד. סיימנו כל יום טיול בטבע המרהיב במתחם האינסופי הזה וביום עייף במיוחד אפילו העדפנו לבלות עם ספר במרפסת השמש שלו אל מול היונגפראו.

ויקטוריה – מלון ויקטוריה, שווייץ – ספא בגודל 5,500 מויקטוריה – מלון ויקטוריה, שווייץ – ספא בגודל 5,500 מ

מלון ויקטוריה, שווייץ – ספא בגודל 5,500 מ"ר אל מול האלפים. צילום: Two Flying Boys

Schloss Elmau, מינכן, גרמניה

בואו נתחיל ב-Name Dropping ומדליות: השלוס אלמאו אירח את אובמה, ביידן, אנגלה מרקל ובוריס ג'ונסון. בנוסף, הוא נמצא ברשימת בתי המלון הטובים בעולם של ה-CNN, TripAdvisor, ומגזין התיירות הנחשב מגזין Conde Nast Traveler. המלון ממוקם מרחק 100 ק"מ ממינכן בעמק ירוק למרגלות האלפים הגרמניים בו זורם נהר וכולם ביחד מספקים נוף וסביבה מושלמים לחופשה ולחוויית ה-wellness שמציע המקום: 6 מתחמי ספא שונים עם 7 בריכות, 22 סאונות, חמאם טורקי מרובה חדרים ו-22 חדרי טיפולים לרבות טיפולי רפואה סינית. על כל אלה תוסיפו חדרים מפנקים ו-200 אירועי תרבות – מוסיקה, אוכל וקולנוע – המתקיימים בשנה ופתוחים לאורחי המלון. אל תחזרו הביתה בלי ביקור בסאונה הרותחת שבאחו וקפיצה למי הנהר הקפואים שזורמים רק שני צעדים ממנה.

 
 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Two Flying Boys | Travel Blog (@two.flying.boys)

השלוס אלמאו, מינכן: סיכוי לא רע לפגוש את אובמה ומרקל בחלוק.

Hyatt Regency Hakone Resort and Spa, האקונה, יפן

רק 100 ק"מ מטוקיו בקצה שמורת הטבע של הר פוג'י שוכנת לה Hakone, המפורסמת במעיינות החמים שבה, בתצפיות על ההר המפורסם ובתרבות שבה. לא בכדי מושכת אליה העיירה 20 מיליון מבקרים מדי שנה. רבים לנים באזור בריוקאנים – פונדקי דרכים מסורתיים בהם רצפת טטאמי ומזרני פוטון לשינה. למי מכם שחובב דווקא יוקרה (ואנו ביניהם) נספר שהעדפנו את ההיאט ריג'נסי היפהפה בעיר. Izumi ספא של המלון מציע חוויה מסורתית אך יוקרתית של מרחצאות ממימי המעיינות החמים של האזור לצד טיפולי גוף ופנים במוצרים על בסיס צמחי. שווה ככל שיהיה, אל תסתפקו בספא שבמלון ונסו גם את אחד המרחצאות (אונסנים) המקומיים!

יפן – מלון היאט, האקונה: חוויה מסורתית ויוקרתית של אונסן יפנייפן – מלון היאט, האקונה: חוויה מסורתית ויוקרתית של אונסן יפני

מלון היאט, האקונה: חוויה מסורתית ויוקרתית של אונסן יפני. צילום: מלון היאט

הריץ-קרלטון, דובאי, איחוד האמירויות

המוטו של הריץ הוא "אדונים וגבירות, הנותנים שירות לאדונים וגבירות אחרים", וככה בדיוק מרגישה חוויית האירוח בו. בדובאי שני בתי מלון של הרשת ואנו שהינו בזה שהשוכן ברצועת חוף פרטית באזור המרינה. נוסף לחוף יש במלון 6 בריכות, אחת מהן בספא המפואר של המלון, שכמו יתר המלון מעוצב בסגנון יוקרתי של חצי האי ערב. בין בן-גב בבריכה או בים, לקניות, המסעדות או האטרקציות המטורפות שמציעה העיר, פנקו את עצמכם בטיפול Arabia Felix הכולל שימוש בחלב גמלים, מי ורדים ושמן נרות ארומתרפי. כמי שכבר התנסו בעיסוי או שניים במקומות נחשבים, זה ללא ספק היה אחד היותר מקצועיים שבהם.

ריץ – הריץ קרלטון, דובאי: יוקרה נוסח חצי האי ערבריץ – הריץ קרלטון, דובאי: יוקרה נוסח חצי האי ערב

הריץ קרלטון, דובאי: יוקרה נוסח חצי האי ערב. צילום: Two Flying Boys

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםספאפספורטופ 5

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: