אא

מנהל לשכת התיירות של ישראל בסין בצמרת רשימת המשפיעים בתיירות הסינית לשנת 2020

רועי קרייזמן נבחר במקום השמיני ברשימה המתפרסמת מדי שנה בסין. שרת התיירות: "זכייה זו מראה על העבודה החשובה לשימור הקשר עם תעשיית התיירות בסין ובעולם במחשבה קדימה ליום פתיחת השמיים לו אנחנו מצפים"

רועי קרייזמן, מנהל לשכת התיירות של ישראל בסין. צילום: באדיבות הלשכה רועי קרייזמן, מנהל לשכת התיירות של ישראל בסין. צילום: באדיבות הלשכה
רועי קרייזמן, מנהל לשכת משרד התיירות הישראלי בסין, נבחר למקום השמיני ברשימת 16 המשפיעים בתיירות הסינית לשנת 2020. הרשימה מתפרסמת מידי שנה במגזין Travel Link Daily, שנחשב לאחד המגזינים החשובים והמשפיעים בתעשייה. יחד עם קרייזמן נמנים ברשימה גם סמנכ"ל השיווק של ענקית התיירות הסינית Ctrip, מנכ"ל רשת Intercontinental בסין, סגן נשיא קבוצת Alibaba, מנכ"ל Air France, מנכ"ל תאגיד התיירות Caissa ועוד. מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי: "שליחי משרד התיירות עמלים גם בתקופה זו לשמר את ישראל בתודעה על מנת שתהיה היעד הראשון אליו יבחרו להגיע עם פתיחת הגבולות והחזרה ההדרגתית לתיירות עולמית. קצב ההתחסנות של הישראלים מעורר עניין בקרב תעשיית התיירות בעולם וישנה חשיבות עליונה לוודא שמכל היעדים בעולם ישראל תהיה יעד התיירות הראשון אליו יגיעו וזה בדיוק מה שאנחנו עושים למרות מגבלות התקציב הקשות. אני גאה ברועי וביתר שליחי המשרד על העבודה הקשה וההישגים דווקא בימים אלה". שרת התיירות, אורית פרקש הכהן: "בירכתי את רועי קרייזמן על הבולטות שלו בתפקידו כשליח מטעם משרד התיירות בסין. אתה כמו שאר השליחים במדינות השונות מייצגים אותנו בכבוד בשוק התיירות העולמי. זכייה זו מראה על העבודה החשובה לשימור הקשר עם תעשיית התיירות בסין ובעולם במחשבה קדימה ליום פתיחת השמיים לו אנחנו מצפים". כנימוק להכללתו ברשימה נכתב, כי על אף התפרצותו של נגיף הקורונה, עסק רועי, כנציג משרד התיירות בסין, בשימור הקשר עם תעשיית התיירות הסינית. עם תחילתו של משבר הבריאות העולמי, הוחלט לבצע התאמות שיווקיות לקהל הסיני וזאת באמצעות פעילויות אונליין, העלאת תכנים שיווקיים, קמפיינים של שיתוף חוויות נסיעה ומפגשי סוכנים. אסטרטגיה זו ניכרת בכל פעולותיו כפי שאמר זאת בעצמו בראיון למגזין שהכניסו לרשימה: "I think Israel has a clear direction for deepening the Chinese market. We don't run short distances, we want to run marathons!" שרה סלנסקי, מנהלת אגף בכירה חו"ל במינהל השיווק, אומרת שהפעילויות שרועי מבצע בסין, הן המשך ישיר לאסטרטגיית שימור תשתיות השיווק ברחבי העולם, שעל פיה פועלים כל נציגי משרד התיירות בחו"ל. לפני כחודשיים השתתף קרייזמן כנציג הרשמי של מדינת ישראל בהפקת תכנית ריאליטי בסין "Where is the magical company" בה מככבים מגה סלבריטאים סינים. התכנית, שזכתה למיליוני צפיות בתקשורת וברשתות החברתיות, עוסקת במפורסמים המסייעים לתושבים בסין לשוב למעגל התעסוקה. קרייזמן, שהשתתף בפרק המוקדש לסקטור התיירות, נפגש במהלכו עם המפורסמים, הציג בפניהם בסינית את אפשרויות התיירות בישראל .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםמשרד התיירותאמיר הלוי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: