אא

מנכ"לית רשת מלונות פתאל: "אין סיבה לשלוח הביתה 50 אלף איש"

מנכ"לית רשת מלונות פתאל, אביה מזרחי-מגן, נזעקת אף היא מכוונת הממשלה להגביל את מס' הסועדים בחדרי האוכל בבתי המלון ל-20 סועדים בכל ארוחה. "אנחנו לא מאיימים אבל עם 20 אורחים בחדר אוכל מתי נסיים להגיש ארוחת הבוקר?

מלון הרודס אילת. צילום: 123rf מלון הרודס אילת. צילום: 123rf

בדומה למנכ"ל רשת מלונות ישרוטל, ליאור רביב, גם מנכ"לית רשת מלונות פתאל, אביה מזרחי-מגן,  נזעקת מכוונת הממשלה להגביל את מספר הסועדים בבתי המלון ל-20 איש בלבד בשעת ארוחה. לפספורטניוז אומרת מזרחי-מגן, "זה לא הגיוני ולא ישים. על פי נתוני משרד הבריאות, אחוז האורחים שנדבקו במלונות עומד על 0.01% שנדבקו. חשוב להבין ולהסתכל על העובדות האלו. אי אפשר להתווכח איתן. זו גם הערכת חסר, כי יכול להיות פחות מזה. זה לא קורה סתם, ישנה הקפדה בלתי רגילה בבתי המלון". עוד לדבריה, "החזרנו קרוב ל-4,000 עובדים. אין סיבה לא לשמור על בריאות חברי הצוות והאורחים שלנו".

עוד אומרת מנכ"לית פתאל, "אנחנו לא מאיימים אבל עם 20 אורחים בחדר אוכל, מתי נסיים להגיש את ארוחת הבוקר? איפה ניתן לאכול. אין גם מסעדות. אז אנשים יבואו למלונות וילכו לקנות בסופר? שיתנו הנחיות ראליות שמתבססות על עובדות. אני לא מצליחה להבין, לא אכפת שאילת תהיה בקטסטרופה? גם אורחים רוצים חופשה, הם שואלים את השאלות הנדרשות. אנחנו מחלקים לכולם מסיכות ומתנהלים עם סיירת קורונה בבתי המלון. אין סיבה לא להמשיך לפעול. אם ההגבלות יהיו על בתי המלון, פירושו 50 אלף איש ישלחו הביתה ואין סיבה שדבר כזה יקרה".

רשת מלונות פתאלרשת מלונות פתאל
אביה מזרחי-מגן, מנכ"לית רשת מלונות פתאל. צילום: רונן מחלב

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםרשת מלונות פתאל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: